/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
jern og alminum
Fra : thomas3650
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 22-04-02 17:50

jeg har et alminums rør der sedder ned i et jern rør men de er gået i forbindelse med hinanden hvordan skiller jeg dem fra hinanden

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 16:57

> å
> drivere til Windows XP til samme modem ?

Kodesprog eller blot mig der er uvidende/dum ? Bil relateret ?

Mvh/Thomas Krath
www.tkrath.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 19:01

> Kodesprog eller blot mig der er uvidende/dum ? Bil relateret ?

Der må være tale om seriøs "sort" snak.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 19:04

>> Kodesprog eller blot mig der er uvidende/dum ? Bil relateret ?
>
> Der må være tale om seriøs "sort" snak.

hehe, mon ikke !!

Mvh/Thomas Krath
www.tkrath.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 23:09

> jeg har et alminums rør der sedder ned i et jern rør men de er gået i
> forbindelse med hinanden hvordan skiller jeg dem fra hinandenå drivere til
Windows XP til samme modem ?

Jeg prøver lige at afkode:

"Jeg har et alminums rør der sidder ned i et jern rør, men de er gået i
forbindelse med hinanden. Hvordan skiller jeg dem fra hinanden?"

Jeg ved ikke lige hvad det har med biler at gøre men måske disse rør sidder
på en bil.

Måske du skulle prøve at varme delene op med en gasflamme og så slå dem fra
hinanden?

Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 10:12

> > jeg har et alminums rør der sedder ned i et jern rør men de er gået i
> > forbindelse med hinanden hvordan skiller jeg dem fra hinandenå drivere
til
> Windows XP til samme modem ?
>
> Jeg prøver lige at afkode:
>
> "Jeg har et alminums rør der sidder ned i et jern rør, men de er gået i
> forbindelse med hinanden. Hvordan skiller jeg dem fra hinanden?"
>
> Jeg ved ikke lige hvad det har med biler at gøre men måske disse rør
sidder
> på en bil.
>
> Måske du skulle prøve at varme delene op med en gasflamme og så slå dem
fra
> hinanden?

Hvad skete der med windows XP driverene i din afkodning

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 16:25

Hejsa,
"thomas3650" <thomas3650.news@kandu.dk> wrote in message
news:jfWw8.1501$kp3.127323@news010.worldonline.dk...
> jeg har et alminums rør der sedder ned i et jern rør men de er gået i
> forbindelse med hinanden hvordan skiller jeg dem fra hinandenå drivere
til Windows XP til samme modem ?
>
> Med venlig hilsen
>
> Asbjørn Elazar

Ka du MAM?? :)))

Det her er sært...

Mvh Kim Bruun

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 19:06

> Hvad skete der med windows XP driverene i din afkodning

Nu har jeg efterhånden fulgt med så længe her i gruppen at jeg ved at du er
én af de voksne her, så jeg ser selvfølgelig din smiley og opfatter spøgen i
din bemærkning.

Ikke alle her på usenet er lige gode til at formulere sig og ikke alle har
lige nemt ved bogstaver - slet ikke på en skærm - Og jeg synes faktisk at
der er blevet trådt nok rundt i Thomas 3650s spørgsmål.

Skulle vi ikke så prøve at hjælpe ham i stedet for at skræmme ham væk fra
usenet?

Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 19:34

On Tue, 23 Apr 2002 20:05:35 +0200, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnpXX@ofir.dk> wrote:

>> Hvad skete der med windows XP driverene i din afkodning

>Nu har jeg efterhånden fulgt med så længe her i gruppen at jeg ved at du er
>én af de voksne her, så jeg ser selvfølgelig din smiley og opfatter spøgen i
>din bemærkning.
>Ikke alle her på usenet er lige gode til at formulere sig og ikke alle har
>lige nemt ved bogstaver - slet ikke på en skærm - Og jeg synes faktisk at
>der er blevet trådt nok rundt i Thomas 3650s spørgsmål.
>Skulle vi ikke så prøve at hjælpe ham i stedet for at skræmme ham væk fra
>usenet?

Godt skrevet - det er et vigtigt point. Der skal være plads til alle -
også selv om man ikke er vant til skriveriet.
--
Mvh
Mr. Mogens

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-02 07:14

> Ikke alle her på usenet er lige gode til at formulere sig og ikke alle har
> lige nemt ved bogstaver - slet ikke på en skærm - Og jeg synes faktisk at
> der er blevet trådt nok rundt i Thomas 3650s spørgsmål.

Jeg får også lavet underlige formuleringer og stavekontrollen virker heller
ikke. Det sjove er jeg selv kan se det i samme sekund jeg har sendt mailen
afsted, men så er det jo for sent.

Jeg kan godt tåle at høre at jeg laver fejl. Sålænge tonen er behaglig kan
man vel sige sige sin mening.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Godkendelse af svar
Fra : thomas3650

Dato : 24-04-02 09:12

Tak for svaret Tom.