/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T9 språkproblem etter flashing av M35i
Fra : t_henden
Vist : 370 gange
120 point
Dato : 12-04-02 14:53

Har nettopp oppgradert programvaren på min Siemens M35i fra versjon 05 til seneste software versjon, (21)
men nå virker ikke T9 med skandinaviske språk lenger. Jeg har forsikret meg om at jeg lastet inn rett
språkversjon av softwaren (2101, engelsk, tysk, fransk italiensk, nederlansk, dansk, finsk, svensk og norsk),
men når jeg nå går til T9-språkmenyen, kan jeg ikke velge de skandinaviske språkene lenger...

Hjelp!!!

Kan jeg prøve en av følgende måter, i såfall hvordan og med hvilke(t) program (hvor finner jeg det?)

Enten ved å 'nedgradere' softwaren tilbake til versjon 05, og heller levere den til et verksted for oppdatering.
(Kan ikke nedgradere med Siemens SWUP, finnes det utilities som gjør nedgradering mulig?)

Eller ved å ta backup av en kamerats Siemens C35 og overføre den til min tlf. (med hvilket program?)

eller andre forslag?

Thomas.

Kommentar
Fra : t_henden

Dato : 12-04-02 15:01

En ting til: Finnes det utility-software (uoffisiell) som gjør at man kan legge inn egne T9-ordbøker til C/M35i?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 120 point
Dato : 14-04-02 14:32

Hej, du skal vælge den ver. der hedder 2102 den har T9 på dansk, norsk,
svensk mm.

--
Mvh
Morten
"t_henden" <t_henden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:WJAt8.28610$iY5.947407@news010.worldonline.dk...
> Har nettopp oppgradert programvaren på min Siemens M35i fra versjon 05
> til seneste software versjon, (21)
> men nå virker ikke T9 med skandinaviske språk lenger. Jeg har forsikret
> meg om at jeg lastet inn rett
> språkversjon av softwaren (2101, engelsk, tysk, fransk italiensk,
> nederlansk, dansk, finsk, svensk og norsk),
> men når jeg nå går til T9-språkmenyen, kan jeg ikke velge de
> skandinaviske språkene lenger...
>
> Hjelp!!!
>
> Kan jeg prøve en av følgende måter, i såfall hvordan og med hvilke(t)
> program (hvor finner jeg det?)
>
> Enten ved å 'nedgradere' softwaren tilbake til versjon 05, og heller
> levere den til et verksted for oppdatering.
> (Kan ikke nedgradere med Siemens SWUP, finnes det utilities som gjør
> nedgradering mulig?)
>
> Eller ved å ta backup av en kamerats Siemens C35 og overføre den til min
> tlf. (med hvilket program?)
>
> eller andre forslag?
>
> Thomas.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : t_henden

Dato : 15-04-02 15:17

Takk for svaret Morten Lynnerup, men - jeg finner ikke 2102 noen steder hvor
jeg har funnet software til tlf. Der det har stått beskrevet hvilke versjoner
som har hvilke språk, har 2102, vært hoppet over.
(Det kan sef. ha noe å gjøre med at den ikke er så aktuell i tyskland og polen,
hvor jeg stort sett har funnet programvare for Siemenstlf)

Du vet ikke også _hvor_ 2102 kan lastes ned?

Mvh Thomas.

Kommentar
Fra : t_henden

Dato : 15-04-02 15:18

Takk for svaret Morten Lynnerup, men - jeg finner ikke 2102 noen steder hvor
jeg har funnet software til tlf. Der det har stått beskrevet hvilke versjoner
som har hvilke språk, har 2102, vært hoppet over.
(Det kan sef. ha noe å gjøre med at den ikke er så aktuell i tyskland og polen,
hvor jeg stort sett har funnet programvare for Siemenstlf)

Du vet ikke også _hvor_ 2102 kan lastes ned?

Mvh Thomas.

"Morten Lynnerup" skrev d. 14-04-02 14:32 dette indlæg :
> Hej, du skal vælge den ver. der hedder 2102 den har T9 på dansk, norsk,
> svensk mm.
>
> --
> Mvh
> Morten
> "t_henden" <t_henden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:WJAt8.28610$iY5.947407@news010.worldonline.dk...
> > Har nettopp oppgradert programvaren på min Siemens M35i fra versjon 05
> > til seneste software versjon, (21)
> > men nå virker ikke T9 med skandinaviske språk lenger. Jeg har forsikret
> > meg om at jeg lastet inn rett
> > språkversjon av softwaren (2101, engelsk, tysk, fransk italiensk,
> > nederlansk, dansk, finsk, svensk og norsk),
> > men når jeg nå går til T9-språkmenyen, kan jeg ikke velge de
> > skandinaviske språkene lenger...
> >
> > Hjelp!!!
> >
> > Kan jeg prøve en av følgende måter, i såfall hvordan og med hvilke(t)
> > program (hvor finner jeg det?)
> >
> > Enten ved å 'nedgradere' softwaren tilbake til versjon 05, og heller
> > levere den til et verksted for oppdatering.
> > (Kan ikke nedgradere med Siemens SWUP, finnes det utilities som gjør
> > nedgradering mulig?)
> >
> > Eller ved å ta backup av en kamerats Siemens C35 og overføre den til min
> > tlf. (med hvilket program?)
> >
> > eller andre forslag?
> >
> > Thomas.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-02 20:30

Hej
"t_henden" <t_henden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Du vet ikke også _hvor_ 2102 kan lastes ned?
Nej desværre.
Du kan evt prøve at lede efter 1802 eller 1602 de 2 tidligerer versioner,
man kan så vidt jeg husker nedgradere med dem.

--
Mvh
Morten