/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock Nokia 3210 i Aarhus omr
Fra : pride_slayer
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 11-04-02 11:43

Er der nogen der kan unlocke min Nokia 3210 i Aarhus området, til en fornuftig pris...
Hvis ikke kan i da fortælle mig hvilke værktøjer jeg skal bruge og hvor det købes billigst og bedst, det skal være værktøj der kan åbne de fleste locks i så mange mærker som muligt( hardware og software )

Er der et sted hvor jeg kan downloade softwaren

Pride_slayer

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-02 11:03

Hejsa

Kig lige en gang på www.helloo.dk
han kan ellers kan jeg i weekenden 10 km nord for århus

Mvh
"C@ss"

Godkendelse af svar
Fra : pride_slayer

Dato : 11-04-02 15:37

Tak for svaret Cassandra, det var lige en person i aarhus som tager kampen op mod de hustlere der sidder i teleselskaberne jeg havde brug for.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 21:42

pride_slayer <pride_slayer.news@kandu.dk> skrev:
> Er der nogen der kan unlocke min Nokia 3210 i Aarhus området, til en
> fornuftig pris...
> Hvis ikke kan i da fortælle mig hvilke værktøjer jeg skal bruge og
> hvor
> det købes billigst og bedst, det skal være værktøj der kan åbne de
> fleste locks i så mange mærker som muligt( hardware og software )
>
> Er der et sted hvor jeg kan downloade softwaren
>
> Pride_slayer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
40782841 kan
>