/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
fedtsugning
Fra : lucky
Vist : 746 gange
20 point
Dato : 05-04-02 14:03

hej...
Jeg er en pige på 32 år, som har lidt slapt maveskin efter en graviditet eller for meget fedt...
Jeg er 1,63 og vejer 59 kg og er ellers slank udover lige maven..
Er der nogen der ved hvor meget det koster enten en fedtsugning eller at få skåret maveskinnet væk, og hvor man henvender sig med sådan problemer...

mange hilsner fra Heidi

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 13:28

lucky <lucky.news@kandu.dk> skrev:

> hej...
> Jeg er en pige på 32 år, som har lidt slapt maveskin efter en
> graviditet eller for meget fedt...
> Jeg er 1,63 og vejer 59 kg og er ellers slank udover lige maven..
> Er der nogen der ved hvor meget det koster enten en fedtsugning eller
> at få skåret maveskinnet væk, og hvor man henvender sig med sådan
> problemer...

Hvis det er maveskindet der er slapt, tror jeg ikke det hjælper med en
fedtsugning - det er kun til sugning af fed - sjovt nok

Det vil nok være hos en privatpraktiserende plastikkirurg du skal
henvende dig - prøv at kigge i fagbogen for dit område, eller søg på
nettet.

Priserne er nok forskellige, men ud fra diverse tv-programmer har jeg
en opfattelse af, at en fedtsugning af maven (hvis det _er_ fedt) nemt
kan koste 20-30.000 - hvis ikke mere. Men der er næsten ikke andet
at gøre, end at spørge hos de forskellige steder.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes
i gruppen og ikke pr. mail
"Time is fun when you're having flies" - Kermit

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 13:53

det nemmeste og hurtigste er at henvende sig hos en plastik kirurg som du
hat tillid til...
de fleste af dem er på nettet, feks cosmeticon.dk og deslige...
en søgning på google vil kunne få de fleste op.
og du vil ofte kunne finde både før og efterbilleder af deres klienter og en
prisliste, både på enkelte konsultationer og på selve operationen..

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.
"lucky" <lucky.news@kandu.dk> wrote in message
news:2lgr8.10945$iY5.512452@news010.worldonline.dk...
> hej...
> Jeg er en pige på 32 år, som har lidt slapt maveskin efter en graviditet
> eller for meget fedt...
> Jeg er 1,63 og vejer 59 kg og er ellers slank udover lige maven..
> Er der nogen der ved hvor meget det koster enten en fedtsugning eller at
> få skåret maveskinnet væk, og hvor man henvender sig med sådan
> problemer...
>
> mange hilsner fra Heidi
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 05-04-02 19:39

lucky wrote:

> Jeg er 1,63 og vejer 59 kg og er ellers slank udover lige maven..
> Er der nogen der ved hvor meget det koster enten en fedtsugning eller at
> få skåret maveskinnet væk, og hvor man henvender sig med sådan
> problemer...

Du bør da have et ganske ukvalificeret råd med på vejen

Først bør du vel selv gøre noget, så dit problem ikke blot
vokser, -og vokser,
og den mulighed du nævner, er et engangsindgreb, ok, det
kan muligvis gentages, men det er vist som at "skønhed"
blot kan købes.
Nå, det var lidt negativt, men hvis du vil ofre blot en mindre
del af din tid, ca 2 timer ugentlig, på et motionscenter, kan
du få et langt bedre velvære, langt udover hvad dette indgreb
kan give, og du vil føle - mærke det hverdag - og nat.

Tjek selv din timeløn, efter skat.

Og den billigste løsning,
skønhed kommer indefra, og det gør selvvær også, at acceptere
sig selv på godt og ondt, -og kun huske de gode ting, er en gave,
nogle har, og andre må arbejde sig frem til.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'
ICQ # 59294864

Godkendelse af svar
Fra : lucky

Dato : 08-04-02 11:40

Tak for svaret Erik G Christensen.