/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office XP
Fra : jorini7
Vist : 399 gange
60 point
Dato : 22-01-04 22:58

Jeg har et problem når jeg prøver på at åbne min version af outlook XP.
Den meddeler mig følgende:

Informationstjenestens DLL-fil blev ikke fundet.
MAPI kunne ikke indlæse informationstjenesten PSTPRX.dll, kontroller at tjenesten er installeret og konfigureret.

Hvordan løser jeg dette problem?
Jeg har ledt efter DLL-filen, men det nærmeste jeg kommer, er en DLL- fil ved navn
PSTPRX32.dll
Hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 23-01-04 01:15

Citat MS:
Hvis du har opgraderet til Office XP, mens du bruger Microsoft Outlook 2000 i tilstanden Kun Internet-e-mail (IMO), og derefter fjerner Office XP, vender tilbage til Office 2000 og igen opgraderer til Office XP, kan du få vist følgende fejlmeddelelse,...

Link til vejledning (Jeg er ikke så skrap til MS Office, men sådan løser jeg problemer):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;293058

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : jorini7

Dato : 25-01-04 18:57

Hej bjarne...

Mange tak for at du besvarede mit spørgsmål.
Nu er jeg kørende igen - skidegodt

Kommentar
Fra : jorini7

Dato : 25-01-04 18:58

Hej bjarne...

Mange tak for at du besvarede mit spørgsmål.
Nu er jeg kørende igen - skidegodt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-01-04 19:42

Herligt det er en glæde at hjælpe og gider du være sød at lukke spørgsmålet ved atacceptere svaret så andre kan se, at en løsning blev fundet.

Med venlig hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : jorini7

Dato : 25-01-04 20:10

Tak for svaret BjarneD.