/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny pc
Fra : jjn31
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 18-01-04 17:05

Hej med jer

Er på udkik efter ny pc, er ved at være rimelig træt af den "gamle" Scumpaq.
Så jeg ville egentlig bare gerne høre jeres mening om denne.

http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=32583012

Jesper

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-04 17:24

jo den virker fin
men hvad skal du bruge den til spil??
hvad har du af udstyr i den gamle er der noget der kan genbruges? diskdriv brænder mus tastertur mm.
hvad koster det uden alt det man har der kan genbruges.
bedere grafikkort + lydkort freks.
www.edbpriser.dk
www.datatel.dk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-04 17:26

Man får meget for pengene, en rigtig god til prisen.
Men der sår ikke hvormange USB-stik, og hvor mange slots der er ledige, til andre kort.
Støjdæmpning (lownoise), er der nok heller ikke, ligesom skærm ikke er med. Og Windows.
Men bestemt et tilbud, der opfylder de flestes behov.
Man kan jo altid sætte brænder/DVD i.
Nu ved jeg ikke hvad de mener med On-Site Serviceaftale, men er det det jeg tror, er det ualmindelig godt, hvis det er med i prisen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 18-01-04 17:32

Nu kan jeg se du har været inde på PRC-DATA. Dem kan jeg kun anbefale, da jeg slev har købt pc, dér... Dét grafikkort der følger med, er ikke særlig godt... Stadig mht til pris, ville jeg vælge GeForce fx 5600 128mb RAM. Der har de 4 forskellige... Jeg har den med 3000+, men vil anbefale dig 2500+, da den helt klart yder mest til de få penge...

Og så skal du købe nu, da dollar-kursen er lav... Den pc jeg købte er faldet 1000 kr!!!!

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 18-01-04 19:22

Det vildeste jeg skal bruge den til er at redigere hjemmevideo med pinnacle, ingen store spil.
Jeg har både skærm og dvd brænder og diverse trådløse dimser. plus en extra HD

Jesper

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 18-01-04 19:41

så vil jeg sige at det er en ganske rigmlig pris

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-04 21:09

http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=50010
http://www.bob.dk/index2.php?vareNummer=AXDA2500BOX
"ville bygge den selv" eller samle den efter hvad der skal bruges de fleste butikker samler også hvis man ikke selv kan eller vil

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 19-01-04 20:19

Tak for svaret pallebhansen.