/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
McAfee virusscan skal UD !!!!
Fra : Ole_kjestrup
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 12-03-02 16:13

Vi sidder men en arbejdsstation, der er installeret Norton Antivirus på, men der er stadig rester af en ældre installation af virusprogrammet McAfee. Er der nogen derude, der kan et trick, hvor den fjerner alt fra reg. databasen m.v. så det program dør for altid !!! - RIP !!!!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-03-02 17:00
Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 30 point
Dato : 12-03-02 17:07

Her kan alle rester fjernes fra registry:
http://home.jps.net/~stevkoch/mcafee.htm

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-03-02 19:41

Jeg kan varmt anbefale dig regcleaner. Det er efter min mening det bedste værktøj til at fjerne rester af afinstallerede programmer med, og så kan du oven i købet få værktøjet med dansk sprog. Du finder det her:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-03-02 23:40

Ole_kjestrup wrote:
>
> Vi sidder men en arbejdsstation, der er installeret Norton Antivirus på,
> men der er stadig rester af en ældre installation af virusprogrammet
> McAfee. Er der nogen derude, der kan et trick, hvor den fjerner alt fra
> reg. databasen m.v. så det program dør for altid !!! - RIP !!!!

Den slags kan man normalt finde på producentens hjemmeside fx under
"Support" og "FAQ".

/Jacob

Kommentar
Fra : summer

Dato : 13-03-02 09:06

Takker
mvh
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-03-02 15:05

Først fjerner man programmet automatisk, Det har du gjort.
Så fjerner du mappen eller mapperne i c:/programmer, alt efter
version er der 1 eller flere. De heder Mcafee og network Associates.
Der efter går du i start menuen/kør og skriver regedit.
Du kommer nu ind i registeringsdatabasen, under HKEY-CURRENT_USER, skal du
ned i software fjern alt med mcafee og
network Ass.......... Du højre klikker på dem, klik på fjern derefter ok.
Det samme gør du i HKEY_LOCAL_MACHINE.

Øhhhh hvorfor skifte?

Mvh Ole