/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
isolering hvor er den billige for tiden ~
Fra : Odense
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 08-12-03 18:29

hej !
Hvor køber jeg isolering billige, skal bruge over 250m2 i 300mm tykkelse og 220m2 i 150mm tykkelse... (gerne incl. levering)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:00

Jeg har et forslag:
http://www.gantrupbyggemarked.dk/
Bare snak godt med dem, og få "lidt" rabat

JMS

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-03 14:57

Bare gå til en hvilken som helst byggemarked/tømmerhandel og spørg efter deres bedste pris. Deres priser på skiltene er jo bare "vildledende" udsalgspriser. Med den mængde du skal bruge skulle det ikke være et problem at få prisen ca 30% ned. Bare vær lidt "købmand". Det kommer jo også an på om det skal være A el. B isolering.

Held og lykke
Fijala

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 17:47

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 18-12-03 17:45

Tak for svaret Fijala.