/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
stop spam Outlook 97
Fra : jre
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 22-11-03 09:47

Jeg bruger fortsat Win 98 og Outlook 97. Findes der stop spam løsninger til mit system?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 10:01

Ja, du installerer bare SpamFighter, som du kan hente her:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Default.asp?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 10:03
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-03 10:05

UPS! GLEM DET! SpamFighter kan åbenbart kun køre fra Outlook 2000 og frem.
Men jeg prøver lige at finde noget andet.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-03 10:14

Ifølge oplysningerne her http://www.seanet.com/help/email/filters/o97.shtml er du
desværre nødt til at opgradere til minimum Outlook 98, før spamfiltrering kan komme
på tale.
Men hvis du alligevel skal opgradere, vil jeg da foreslå, at du opgraderer
til Outlook 2000, for så kan SpamFighter sagtens bruges.

Godkendelse af svar
Fra : jre

Dato : 22-11-03 17:14

Tak for svaret Rellom. Det anede jeg.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-11-03 01:30

Selv tak, jre.
Problemet består i Outlook 97.
Derimod er det ikke noget problem, at du bruger Win98, for det
kan både Outlook 2000 og Spamfighter sagtens køre i.

Kommentar
Fra : jre

Dato : 04-12-03 10:42

Microsoft udbyder kun Outlook 2002 som opdatering på deres hjemmeside. Og den kræver opdatring af styresystemet. Jeg har derfor været mest stemt på at finde en helt anden løsning (Linux, Star Office eller lign.). Ved du hvor jeg kan købe/downloade en opdatering til Outlook 2000?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-12-03 11:51

Det ser det godtnok ikke ud til, at du kan nogle steder.
Microsoft har åbenbart ingen hæmninger, når det handler om at få fyldt pengekassen op.

Måske var det en idé at benytte Outlook Express i stedet for?

Kommentar
Fra : jre

Dato : 30-12-03 11:24

Tak Rellom. Her i julen har jeg downloadet og installeret Mozilla Firebird og Thunderbird. Sidstenævnte er et gratis e.mail program med Beynesian spam kontrol. Og Firebird er en udmærket browser. Mine første skridt væk fra Microsoft! Kalenderprogram havde jeg med Palm. Outlooks adressekartoteket kom efter et par forsøg over i Thunderbird. Nu mangler der kun synkronizering mellem Palm kalenderen og Thunderbird, men der er udarbejdet en conduite til det samme.