|
| Spg. nr. 26453 Fra : h_blunck | Vist : 523 gange 500 point Dato : 19-11-03 08:25 |
|
Hvad vil kandu.dk reelt gøre for at de rigtige og dagligt irriterende problemer bliver løst?
Tør man foreslå, at man får slettet alle gamle spørgsmål -- alle dem der daterer sig over 6 mdr. tilbage, og stadig er åbne, samt at man overfører gamle svar der ikke bliver købt i tre-seks måneder til zip-filer med titlen "gammel-xxxx" hvor de fire x'er erstattes af emnenavnet. Sådanne zip-filer kunne så være til salg for et af kandu.dk fastlagt pointtal...
Tør man ligeledes foreslå, at profiler der ikke kan bruge ordentligt dansk (jeg taler IKKE om stavefejl) i form af bandeord, tilsvininger m.v. ganske enkelt de-aktiveres, og en mail første gang sendes til personen efter 14 dage hvor vedkommende får en chance. Anden gang henvises vedkommende til dk.snak.mudderkastning, og e-mail adressen blacklistes...
Det bedste svar får point. Jeg giver spørgsmålet 10 timer. Kl. 18:20 læses jeres svar, og vinderen får points...
--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse
| |
| Kommentar Fra : ofa |
Dato : 19-11-03 08:38 |
|
Ideén lyder da besnærende,men hvem skal administrere den.KANDU,naturligvis,meeeen,bare en reaktion på dette skal man jo nok ikke regne med
Ole
| |
| Accepteret svar Fra : viskinge | Modtaget 510 point Dato : 19-11-03 08:50 |
|
Har selv lige stillet et tilsvarene spørgsmål her, og sendt det til kandu. Jeg har endnu ikke hørt fra kandu.
Du kan læse mit (og andres) forslag her http://www.kandu.dk/dk/spg/26066
MVH
| |
| Godkendelse af svar Fra : h_blunck |
Dato : 19-11-03 11:08 |
|
Tak for svaret viskinge.
Jeg lukker spørgsmålet, for det er nok rigtigt. www.kandu.dk har fået nok i sig selv. Videre til andre steder, hvor man lytter til brugerne...
Tak til alle...
--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|