/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fejl i sidenummerering Word 2000
Fra : Nowind
Vist : 415 gange
40 point
Dato : 25-02-02 22:25

Jeg har et lille problem med Word 2000: Når jeg indsætter sidenummerering på et dokument med funktionen: Side x af y, bliver nummereringen rigtig nok også i Vis udskrift, men når jeg printer siderne ud kommer der til at stå: Side 1 af 1, Side 2 af 2 osv... Meen der skulle jo stå: Side 1 af 3, Side 2 af 3 osv...
Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med det bliver jeg glad ...

Kommentar
Fra : Andreas_popp

Dato : 25-02-02 22:29

Nogle gange skal man fjerne sidenummeret i sidefoden eller hovedet og så sætte det ind igen. Det har i hvert fald virket for mig før.

Andreas

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-02 22:38

"Nowind" <Nowind.news@kandu.dk> wrote in message
news:eQxe8.9080$PE.325072@news000.worldonline.dk...
> Jeg har et lille problem med Word 2000: Når jeg indsætter
> sidenummerering på et dokument med funktionen: Side x af y,
> bliver nummereringen rigtig nok også i Vis udskrift, men når
> jeg printer siderne ud kommer der til at stå: Side 1 af 1, Side
> 2 af 2 osv... Meen der skulle jo stå: Side 1 af 3, Side 2 af 3
> osv...
> Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med det bliver jeg
> glad ...
Hej Nowind

Det er en kendt bug i Word 2000. Du skal bare installere den
nyeste Service Pack, så skulle problemet forsvinde.
Se
Office 2000 Service Pack (SP-2) International Releases
http://office.microsoft.com/assistance/2000/O2Ksp2Intl.aspx

Du kan se en oversigt over de problemer som SP løser her
OFF2000: List of Issues Fixed in Office 2000 Service Pack 2
(Q276257)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q276257

--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen
http://officehelp.gone.dk
Codito, Ergo Sum

Kommentar
Fra : Nowind

Dato : 26-02-02 14:49

Jamen det vil jeg da prøve mange tak for hjælpen ...

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-02-02 13:29

Hej Nowind
Har du prøvet de nævnte muligheder. Hvis du har og alt er lykkedes, bedes du venligst men bestemt acceptere et af kommentarerne som svar, så vi kan få afsluttet sagen.
mvh
Catbody

Godkendelse af svar
Fra : Nowind

Dato : 28-02-02 11:21

Tak for svaret Mikkel Bundgaard.