Hej snusi
Et lille råd... bliv ved CyberCity, det er langt bedre end hos TDC (jeg har selv skiftet for flere år siden).
Dit problem med telefonen, skal jeg ikke gøre mig klog på, hertil er mit kendskab ikke stort nok, men jeg er overbevist om, at det nok kan/skal blive løst.
Vi droppede TDC 100% og fik vores fastnetstelefon overført til DLG... ja Dansk Landbrugs Grovvarer Selskab, hvor tosset det end måtte lyde. Her får man min. 10% rabatter på alle TDC's dagspriser - abonnement, samtaler osv. Sænker TDC prisen, så følger DLG efter. Det er da en fordel, man kan tage og føle på... se
http://www.dlg.dk/DLG+Tele/ og direkte til priserne på
http://www.dlg.dk/DLG+Tele/Fastnet/Priser.htm
Ditto har DLG indgået aftaler med CyberCity... se
http://www.cybercity.dk/presse/tidligere_pressemeddelelser/180202/
Da vi i tidernes morgen skiftede var det af internet årsager, og vi har ikke fortrudt et eneste øjeblik. Da ADSL skulle forbindes for CyberCity, ja så var det til stor mora TDC som kom og trak nye ledninger (altså helt nyt kobber til ADSL forbindelsen, og INTET med den eksisterende telefon forbindelse at gøre).
Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til CyberCitys kundeservice og få orden i tingene... en gang for alle, at ringe til TDC hjælper nok ikke en meter, de er næsten lige så "slemme" som ARLA, når man en gang har vraget dem til fordel for noget bedre.
Citat Du kan ringe til Cybercity Kundeservice på tlf. 3398 3398 eller du kan sende en fax til 3398 3348. |
Hos CyberCity har bu en fordel som ingen af de andre har, nemlig Boost... se
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/index.phtml#ppsd328 her kan du få op til 8 Mbit/s med Cybercity Boost - ingen andre udbydere har denne service... endnu, men Cyber har haft den i snart 4 år.
Du kan jo så altid overveje om det er værd at skifte til DLG hvad angår din telefon.
Hygge... og pøj - pøj med det
Søren