/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dims på ciao..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 257 gange
7 point
Dato : 04-11-03 14:04

Hvad er den sort dims til som kan trykkes ind til, ved baghjullet på en ciao......???

Kommentar
Fra : lally

Dato : 04-11-03 15:09

hej.

måske kam du finde delen her: http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=181057881&n=282546971#xy

hilsen lally

Kommentar
Fra : lally

Dato : 04-11-03 15:09

hej.

måske kam du finde delen her: http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=181057881&n=282546971#xy

hilsen lally

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-11-03 15:10

Jeg skal ikke have en ny jeg skal bare vide hvad den er til.....!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-11-03 16:11

Den er til at tilslutte/frikoble knallerten.
Når den trykkes ind, kan man cykle som en alm. cykel.
Når "motoren" igen skal tilsluttes, vippes metalbeslaget, samtidig med du kører lidt frem, så springer dimsen ud igen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-11-03 18:33

Tak for det, men den bliver ikke der inde når jeg trykker på den.....?? Er det koblingen du mener når du skriver metal beslaget (den man skal trykke på når man vil tænde og slukke)...??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 7 point
Dato : 04-11-03 18:41

Tak for det, men den bliver ikke der inde når jeg trykker på den Du skal måske køre/cykle en halv meter frem, før den går ind i hak:
Metal beslaget sidder tæt til den sorte dims
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-11-03 19:02

Nu har jeg fundet ud af det... Smart (men lidt u-smart at man skal helt der ned og rode for at gøre det).... Men enu en gang mange tak for hjælpen.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-11-03 21:55

Ja lidt usmart, iøvrig er Ciao lavet i 2 versioner, med forskellig kobling.
Mange tak for de mange point, du satte på højkant.
VH Palle Hansen