/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp en studerende….. Spørgskema
Fra : onasis
Vist : 231 gange
40 point
Dato : 28-10-03 15:40

Hjælp en studerende…..

I forbindelse med mit studie på Nordjyllands Erhvervsakademi, har jeg
brug for informationer om de overvejelserne der ligger til grund for
indkøb af brændeovne.
Håber du har 5 min. til at hjælpe mig - der er kun 8 spørgsmål.

Undersøgelsen er kun en ANONYM tendensundersøgelse og bliver IKKE
offentliggjort.

På forhånd tak.

Kim Skovgaard – Studerende Nordjyllands Erhvervsakademi

Her er linket: <http://secure.outcome.is/clients/denmark/noea/kim.htm>

Jeg takker hermed Vefur Software solutions for hjælpen!!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-03 16:35

Hvordan vil du give points for et svar til dette her spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : onasis

Dato : 28-10-03 17:53

Tak for svaret tedd.