/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
downloadede skrifttyper i outlook - hvo~
Fra : chahis
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 18-10-03 18:01

Jeg har downloadet flere gratis skrifttyper, som kommer i zipfiler....jeg kan godt unzippe dem - men hvordan får jeg dem ned så jeg kan bruge dem i mit outlook og mit word ???
jeg har forøvrigt w xp......

Det er da svært at vurdere hvad dette ? skal give i point da det jo er svært for mig, men jeg tror nu at det er nemt for rigtig mange *GGG*
På forhånd tak
Chahis

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-03 18:36

Hejsa
Du downloader den skrifttype du vil bruge
Så går du ind i dit kontrolpanel
Klikker på mappen skrifttyper
Gå op i fanen filer
Her klikker du på installerer ny skrifttype
Her finder du så den mappe du har den nye skrifttype liggende i-og klikker på ok
Så ligger de i mappen font-og så kan du bruge dem i word og outlook

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : chahis

Dato : 18-10-03 18:47

Tak for svaret brian....dejligt at du gad bruge et par minutter af dit liv på mig *SSS*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-03 18:51

Hejsa igen

jamen det er da bare dejlig at få lov til at hjælpe andre,det er derfor vi er herinde

Mvh og en forsat god Lørdag aften
Brian