/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Mit Grafikkort!!!
Fra : PornZtarr
Vist : 442 gange
20 point
Dato : 19-04-01 23:19

Hej, jeg har et geforce 256 v6600 32mb-sdram.
problemet er at det bliver så varmt at det næsten smelter, og det går kold i alle spil, den er også begyndt at gå kold i windows, bare ved at man går ind i egenskaber for skærme, og sætter en pauseskærm på, bare den lille 3d animation som den automatisk viser, som et eksempel er nok.

Hvad skal jeg gøre???

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 19-04-01 22:58

Hvor varmt siger SmartDoctor programmet det bliver, 70 grader er helt ok, og kører blæseren ok?

Mvh

Bruno

PornZtarr wrote:

> Hej, jeg har et geforce 256 v6600 32mb-sdram.
> problemet er at det bliver så varmt at det næsten smelter, og det går kold i alle spil, den er også begyndt at gå kold i windows, bare ved at man går ind i egenskaber for skærme, og sætter en pauseskærm på, bare den lille 3d animation som den automatisk viser, som et eksempel er nok.
>
> Hvad skal jeg gøre???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Godkendelse af svar
Fra : PornZtarr

Dato : 20-04-01 10:42

Tak for svaret iddqd@worldonline.dk.