/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Samling af pcuh maxi forgaffel?
Fra : castrol
Vist : 2061 gange
48 point
Dato : 15-10-03 15:14

nogen der ved hvordan man montere forgafflen på en puch maxi, jeg er i tvivl om hvordan FORGAFFEL STYRFITTINGSSÆT (lejer osv) skal monteres.

her er et link til de ting som skal monteres: www.west-import
og det hedder dette FORGAFFEL STYRFITTINGSSÆT, det kan findes inden under andre dele!

mvh castrol

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-10-03 15:28

Altså Castrol. Er du sikker på du skulle have haft skilt den der stakkels Maxi ad?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-10-03 15:30

Har du ikke en del åbne spørgsmål, du burde lukke? Ved ikke rigtigt om jeg gider blive ved med at finde svar, til en der ikke lukker sine spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Caam2

Modtaget 58 point
Dato : 15-10-03 15:31

Hejsa.
Det er ikke så svært...
Her kan du se hvordan. http://puchmaxi.dsv.nl/balhoofdplaatsing-e.html

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-10-03 15:41

Så blev jeg jo fri for at forklare noget!

Godkendelse af svar
Fra : castrol

Dato : 15-10-03 18:18

Tak for svaret Caam2.