/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Radio i Opel Astra
Fra : Bragesvej
Vist : 743 gange
1 point
Dato : 14-10-03 10:47

Ja jeg vil gerne skifte min kedlige radio i min astra ud med en med cd, men nu er spørglsmålet så, Jeg har en lille skærm over radioen der fortæller om klokkeslæt og vej tempertur samt min radio frekvens, vil jeg miste den med en ny radio, altså frekvens på min station

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 17:20

Dit display over radioen er jo forbundet, så en radio med samme udgang som den nuværende er løsningen. Men en ny radio af en anden slags vil have eget display, så der kan du aflæse radio-data.
Emesen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:33

Men jeg kan vel stadig væk se klokken og vej tempertur?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 14-10-03 20:39

Det kommer an på om dit display er en integreret del af radioen. Hvis temp. og ur kan stilles direkte vil jeg tro den stadig virker.........men jeg er ikke sikker.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:45

Tak for svaret emesen, som altid

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:54

OK - selv tak