/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Axis Skjolde etc.
Fra : southpole.dk
Vist : 1015 gange
95 point
Dato : 11-10-03 23:58

Hey!
Simpelt spørgsmål, nogen der kender et sted jeg kan få reservedele til en Yamaha Axis?
Det største problem er skjolde og andre reservedele!

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 12-10-03 00:48

hvordan ser en axis ud??? alle de sider jeg køber dele på ligger jog og axis under samme kategori... men har aldrig set axis skjolde(er for træt til at tjekke et elelr andet galleri hvor jeg kan se en axis)....

/Nactjo

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 12-10-03 13:27

har fudnet ud af hvordan den ser ud... har sQ aldrig set skjolde til den... nedtur... men du kan da evt. selv male dem eller få dem autolakeret! Resevedele ik svært... det er der mange af... bare skriv hvis ik du ved hvor man kan købe nogle

/Nactjo

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 12-10-03 17:27

Ja, men problemet er at nogle af skjoldene er knækket, derfor jeg meget gerne ville have nye!
Slet ikke nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 95 point
Dato : 12-10-03 18:03

Jeg har aldrig set uorginale skjolde til axisen, men du kan jo altid købe dem originale hos din lokale Yamaha forhandler, de kan sagtens bestille dem hjem til dig!

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 12-10-03 18:22

Ja, det tror jeg osse er den bedste løsning. Men nu når jeg sidder og kigger hos forhandlere på nette står reservedele til jog og axis som det samme. Skjoldene passer da ikke på begge vel?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-10-03 20:04

Nope, de er jo ikke ens !?!

Godkendelse af svar
Fra : southpole.dk

Dato : 22-10-03 12:46

Tak for svaret Jon.