/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webdesign
Fra : Dennis85
Vist : 295 gange
75 point
Dato : 10-10-03 12:07

Synes I at kandu måske skulle oprette et emne, hvor man kan spørge andre om hvad de synes om ens hjemmeside, eller skal vi bare bruge kategorierne websites og hjemme sider ??

Hvad er i grunden ideen bag at have 2 kategorier der minder så meget om hinanden ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-10-03 14:07

Umiddelbar ville jeg synes Kandu skulle oprette et sådant emne! Rædselsscenariet ville blive 1000 vis af sider hvor moster Ulla taler om sin karriere som tupperwaresælger! og folk ville jo nok blive temmelig trætte af det! Desuden er der pointsystemet! Hvilke svar tror du ville blive accepteret?
Du har ret i at de 2 kategorier minder meget om hinanden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-10-03 14:09

Jeg glemte vist et meget vigtigt IKKE i min første sætning!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 13-10-03 17:21

Nå ja.. Kan jeg egentlig godt se...

Men hvad så med en anden ide ?? Noget med at der er en kategori hvor man ikke skal acceptere et svar og evt ikke give nogen point?
Jeg ved ikke hvorfor, men kom bare lige i tanke om det...

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 75 point
Dato : 13-10-03 23:19

Der er en katagori der hedder smalltalk eller rettere et forum under andre interesser tror jeg. Desværre lider det af Kandu tanken om at give point men du kan jo gå ind at chekke! Ret underholdende til tider

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 14-10-03 16:42

Så erklærer vi hermed tråden for lukket
Tak til dig tedd