/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kadett E, Kølegitter
Fra : jazzy
Vist : 602 gange
20 point
Dato : 18-04-01 13:48

Jeg kører rundt i en Kadett E 1.6 '87.
Jeg har da fået lavet et par småting ved den.
Skarpere knast
2 45 mm webere
2,5" gennemgående
sænket 40 mm
Et lille skørtesæt hele vejen rundt.

Men kan det passe at jeg skal blive ved med at køre
rundt med det samme grimme kølegitter fra en normal kadett??

Jeg har været rundt og se, men alle siger at man skal købe hele
frontspoileren fra en GSI, for at få et sådan kølegitter, da det er
monteret fast i spoileren.

Det kan da ikke passe at jeg skal ofre 2500, bare for at få et kølegitter
fra en GSI.

Nogen der kan hjæpe mig til hvor jeg kan får fat på sådan et.
Jeg har prøvet de fleste ophuggere i den sydligste del af sønderjylland.

m.v.h
Jazzy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-01 13:38

> Men kan det passe at jeg skal blive ved med at køre
> rundt med det samme grimme kølegitter fra en normal kadett??

Se lige nedenstående billede...hvis ikke din front er magen til min, så
spilder jeg lige tiden med at svare
http://www.teamopel.dk/img_cars/fullsize/bjornkadett1.jpg

> Jeg har været rundt og se, men alle siger at man skal købe hele
> frontspoileren fra en GSI, for at få et sådan kølegitter, da det er
> monteret fast i spoileren.

Hvis du kører rundt med standard kofangeren, er du nød til at skifte hele
kofangeren, da kølegitter og kofanger hænger sammen.
Du skal have fat i et sæt kofangere fra en model 1989 eller nyere, der kan
du skifte frontgrillen (Kan godt være fra en S'er) - men vil du have
tågelygterne skal du have kofangerne fra en GSi.

> Det kan da ikke passe at jeg skal ofre 2500, bare for at få et kølegitter
> fra en GSI.

Nej, der forhåbentlig for et sæt kofangere.....

> Nogen der kan hjæpe mig til hvor jeg kan får fat på sådan et.
> Jeg har prøvet de fleste ophuggere i den sydligste del af sønderjylland.

Prøv Himmerlands AutoImport www.?.dk eller Nordfyns Carstyling
www.nordfynscarstyling.dk

--
Mvh Bjørn, Opel Kadett E 1.3s
- 75 ponyer, alufælge, øjenskygger, sportsrat, hækspoiler, alarm
sportsudstødning, fjernbetjent centrallås, sænket, omdrejningstæller
Se billeder af den m. m. på http://www.teamopel.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-01 13:40

> Hvis du kører rundt med standard kofangeren, er du nød til at skifte hele
> kofangeren, da kølegitter og kofanger hænger sammen.
> Du skal have fat i et sæt kofangere fra en model 1989 eller nyere,

Se evt. fronten fra en Kadett E 1.4s '90
http://www.teamopel.dk/img_cars/fullsize/bonnekadett1.jpg

--
Mvh Bjørn, Opel Kadett E 1.3s
- 75 ponyer, alufælge, øjenskygger, sportsrat, hækspoiler, alarm
sportsudstødning, fjernbetjent centrallås, sænket, omdrejningstæller
Se billeder af den m. m. på http://www.teamopel.dk

Kommentar
Fra : jazzy

Dato : 23-04-01 10:12

Jeg har en kofanger magen til den paa linket
http://www.teamopel.dk/img_cars/fullsize/bonnekadett1.jpg
saa, jeg mangler saadan set bare et sted jeg kan koebe en et gsi koelegitter.
Men tak for det bjoern. Jeg jeg proever paa nordfyns carstyling.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-01 17:35

http://www.customperformance.dk/styling.htm

Jeg er sikker på at sales@customperformance kan skaffe alt...