/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Autovip
Fra : LeifM
Vist : 1745 gange
40 point
Dato : 04-02-02 20:49

Er der nogen der har efaringer med brugen af en autovippe, er den pengene værd og skulle du evt. ha´ en stående kunne jeg godt tænke mig at leje den ( Jylland / Fyn )

Med venlig hilsen
Leif M

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-02-02 23:14

LeifM <LeifM.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9sB78.16018$Eu2.1195494@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der har efaringer med brugen af en autovippe, er den
> pengene værd og skulle du evt. ha´ en stående kunne jeg godt tænke mig
> at leje den ( Jylland / Fyn )

Jeg har arbejdet hos det firma der producerede (producerer ?) dem, og har
set lidt hvordan de virker og bruges.

DROP det ! Det kan ikke svare sig.

Du skal tømme bilen for væsker, (benzin, olie, sprinkler) tage batteriet ud,
afmontere to hjul og i det hele taget gøre bilen klar til at ligge på siden.
(rydde op indvendig !!!) Og for hvad ? At skifte udstødning ?

Du bruger 1 time på at spare 10 min.

Bare min mening.

MVH Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 06:43

On Mon, 04 Feb 2002 19:49:19 GMT, "LeifM" <LeifM.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogen der har efaringer med brugen af en autovippe, er den
>pengene værd og skulle du evt. ha´ en stående kunne jeg godt tænke mig
>at leje den ( Jylland / Fyn )

Min gode ven har een - den er meget glad for og bruger den flittigt
til større ting og sager. Som der nævnes et andet sted, skal der
ryddes op mm. inden brug, hvorfor den ikke bruges blot for at se bilen
under bunden...
--
Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 17:13

mogens@knudsen.dk (Mogens Knudsen) skrev :

>Som der nævnes et andet sted, skal der
>ryddes op mm. inden brug, hvorfor den ikke bruges blot for at se bilen
>under bunden...

Han hælder måske også olie af bilen ?

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 17:30

On Tue, 05 Feb 2002 17:13:19 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Han hælder måske også olie af bilen ?

*LOL* - alt. Han bruger den til renoveringsprojekter.
--
Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 17:38

On Tue, 05 Feb 2002 17:13:19 +0100, jan@stevns.net wrote:

>mogens@knudsen.dk (Mogens Knudsen) skrev :
>
>>Som der nævnes et andet sted, skal der
>>ryddes op mm. inden brug, hvorfor den ikke bruges blot for at se bilen
>>under bunden...
>
>Han hælder måske også olie af bilen ?

Er du i markedet efter en løsning til brormand?

.

Venligst
Brian Klausen

Besøg Low Budget Rally Team på
http://www.lbrt.dk
Et nystartet manøvreprøve hold.
NYT: Film klip fra årets sidste løb!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 19:31

brian@xspam.lbrt.dk (Brian Klausen) skrev :

>Er du i markedet efter en løsning til brormand?

Næeh næeh ..... jeg kom til at grine lidt da regningen kom ovre fra
Ford - der stod ikke noget om at de havde tappet olie af, men
bogstaverne hoppede på en sjov måde....
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 14-07-02 06:50

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : AutoVip

Dato : 12-12-02 16:00

"Peter C" skrev d. 04-02-02 23:14 dette indlæg :
>
> LeifM <LeifM.news@kandu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9sB78.16018$Eu2.1195494@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der har efaringer med brugen af en autovippe, er den
> > pengene værd og skulle du evt. ha´ en stående kunne jeg godt tænke mig
> > at leje den ( Jylland / Fyn )
>
> Jeg har arbejdet hos det firma der producerede (producerer ?) dem, og har
> set lidt hvordan de virker og bruges.
>
> DROP det ! Det kan ikke svare sig.
>
> Du skal tømme bilen for væsker, (benzin, olie, sprinkler) tage batteriet ud,
> afmontere to hjul og i det hele taget gøre bilen klar til at ligge på siden.
> (rydde op indvendig !!!) Og for hvad ? At skifte udstødning ?
>
> Du bruger 1 time på at spare 10 min.
>
> Bare min mening.
>
> MVH Peter
>
Man skal ikke tappe alle væskene af bilen for at bruge Autovip. Kun ved vogne med diesel motorer skal man tappe motorolien af.
Da man alligevel jævnligt skal skifte olie på vogne med dieselmotor er det ikke nogen ulempe, og for det andet sker der overhoved ikke noget hvis man lægger bilen ned i kun 60 grader. Fordelene kommer hvis man skal svejse eller rustbeskytte under vognen. Når man lægger bilen i 90 grader skal man lægge tynd plastikfolie under dækslet på bremsebeholderen, og benzinslangen fra tanken i motorrummet ombøjes med et stykke bindetråd. Til beholderne for vindusvaskere bruger man også folien under dækslerne.
Autovippen er primært opfundet til rustbeskyttelse under vognen.

Bare lige så i ved hvordan man skal bruge den.

Med venlig hilsen opfinderen af AutoVippen (Folmer Lauritsen) Tlf. 36303980 Hvis i vil vide mere så se på www.internet.dk/autovip

Kommentar
Fra : AutoVip

Dato : 12-12-02 16:02

"Peter C" skrev d. 04-02-02 23:14 dette indlæg :
>
> LeifM <LeifM.news@kandu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9sB78.16018$Eu2.1195494@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der har efaringer med brugen af en autovippe, er den
> > pengene værd og skulle du evt. ha´ en stående kunne jeg godt tænke mig
> > at leje den ( Jylland / Fyn )
>
> Jeg har arbejdet hos det firma der producerede (producerer ?) dem, og har
> set lidt hvordan de virker og bruges.
>
> DROP det ! Det kan ikke svare sig.
>
> Du skal tømme bilen for væsker, (benzin, olie, sprinkler) tage batteriet ud,
> afmontere to hjul og i det hele taget gøre bilen klar til at ligge på siden.
> (rydde op indvendig !!!) Og for hvad ? At skifte udstødning ?
>
> Du bruger 1 time på at spare 10 min.
>
> Bare min mening.
>
> MVH Peter
>
Man skal ikke tappe alle væskene af bilen for at bruge Autovip. Kun ved vogne med diesel motorer skal man tappe motorolien af.
Da man alligevel jævnligt skal skifte olie på vogne med dieselmotorer er det ikke nogen ulempe, og for det andet sker der overhoved ikke noget hvis man lægger bilen ned i kun 60 grader. Fordelene kommer hvis man skal svejse eller rustbeskytte under vognen. Når man lægger bilen i 90 grader skal man lægge tynd plastikfolie under dækslet på bremsebeholderen, og benzinslangen fra tanken i motorrummet ombøjes med et stykke bindetråd. Til beholderne for vindusvaskere bruger man også folien under dækslerne.
Autovippen er primært opfundet til rustbeskyttelse under vognen.

Bare lige så i ved hvordan man skal bruge den.

Med venlig hilsen opfinderen af AutoVippen (Folmer Lauritsen) Tlf. 36303980 Hvis i vil vide mere så se på www.internet.dk/autovip

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 10:09

Hvad koster svinet så??

Kommentar
Fra : AutoVip

Dato : 19-12-02 18:51

"Lars Nielsen" skrev d. 13-12-02 10:09 dette indlæg :
> Hvad koster svinet så??
>
>Autovippen koster omkring 3700 kr.
Og du kan hænvende dig til Folmer Lauritsen (opfinderen af AutoVip) på tlf. 36303980