/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Formater HD
Fra : fru.madsen
Vist : 242 gange
20 point
Dato : 26-09-03 07:23

Jeg har formateret min hard disk, når jeg skal læse windows ind igen kommer jeg ikke ret langt for der på skærmen står
BootSector Write !!
Virus: Continue Y/N
Uanset hvad jeg trykker er alt frosset og jeg kan ikke komme videre, hvad gør jeg for at komme videre.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 26-09-03 07:34

Hej fru.madsen
Prøv at kontakte http://www.spywarefri.dk da det ser ud til du har en virus på din computer (Virus: Continue Y/N).
Nu ved jeg ikke hvordan du har formateret din HD men prøv at formatere den igen med kommandoen FDISK, du kan læse en "how to do" / bruger vejledning på http://www.wintip.dk/guides/fdisk/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-03 11:03

Boot i DOS og kør FDISK.EXE. Her fjerner du den primære DOS partition. Du opretter derefter en ny primær DOS partition. Afslutter FDISK og rebooter. Så kører format c:/ fra DOS og prøver derefter at geninstallere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-03 19:50

fru.madsen!
Er det en compaq comp. du har.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : fru.madsen

Dato : 27-09-03 00:00

Tak for svaret CLAN.
Jeg fandt lige hvad jeg skulle bruge på de link du sendte med.
Tak for hjælpen:>)