/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
SpyWareFri onlinescanner ?
Fra : ibasa
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 21-09-03 18:08

Da jeg her i aftermiddag ville aktivere min onlinescanner, præcis som jeg plejer, kom der følgende billede frem på skærmen:

You do not have permission to access the requested file on this server.

Adressen var http://www.xblock.com:81/cobalt/error/forbidden.html ?

Hvorfor nu det ? Det har virket hidtil ganske upåklageligt.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-03 19:53

Hej din øbo
Tjahhh! For mig ser det ud til, at der kaldes på en forkert adresse.
Måske serveren for Xblock er "nede", under opdatering... eller hvad ved jeg. Der er i hvert tilfælde ingen tvivl om at den adr. som dit program kalder på, ikke er der (lige nu).

Citat
The requested URL was not found on this server.

Prøv at sende dem en email om problemet. Hvis du ellers kan komme i forbindelse med Xblock's hjemmeside. Jeg har lige prøvet, men får også afvisning.

Et andet alternativ, er at rette henvendelse til http://www.spywarefri.dk da de har "fingeren på pulsen".

Skal du ha' hjælp til en engelsk skideballe... så skal jeg da gerne hjælpe dig

Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 21-09-03 19:56

NB: Linket fra Spywarefri har samme fejlmelding... de kommer med GARANTI tilbage med et eller andet på deres hjemmeside.

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-03 20:01

NNBB: Den er da helt tosset på alle links til X-Cleaner, så det er med garanti siden som er "nede"
http://www.google.dk/search?q=X-Cleaner&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Jeg kan IKKE komme igennem på nogen af dem.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-09-03 20:07

Hej CLAN din lille

JJJJAAAAAAA. Os rødder her på djævleøen er squ ikke sådan at rende om hjørner med

Det der har interesse i den her forbindelse er, om det er hos mig den er gal, eller om det er ude i den onde store stygge verden.
Jeg rager og roder i alting på putteren og min smukke hustru venter kun på at l*rtet springer i luften. Jeg venter med tålmodighed og ser hvad der sker[hør]

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-03 20:24

*LOL *
Ja det er ikke kun hos dig den er gal... eller øen
Selv her på fastlandet er den gal
Jeg ka'ku' forestille mig, at det er X-Clean on-line scanneren, som er nede... eller de har besluttet sig for ikke længere at yde denne service. En købe version kan hentes via http://www.anti-spy-software.net/x_cleaner.asp men det var nok ikke liiiiige det du var/er ude efter.

Hvis du vil ha' "puteren" til at springe i luften, så mål den igennem med en megger

Søren

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 21-09-03 20:39

Tak for svaret CLAN.

Ser du, jeg har lige hørt fra aovergaard på Spywarefri, og her har de den samme mening som dig. Såee, der er bare at vente til der sker et eller andet. Fastlandet Hmmmm. Er det Jylland du mener. Det er squ da en halvø.... Det kan dog nok have nogen fordele at være halv.... halvklog, halvtosset, halvdum, hvorimod os på øen er enten tossede, kloge eller dumme. Intet er halvt...........

Nåååeee, spøg til side og vi tastes ved hen ad vejen

Sren I Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-03 20:47

Hygge... vi må se hvad mandagen bringer

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-09-03 21:39

Hej begge Sørener

Serveren er desværre nede iøjeblikket. De arbejder på højtryk for at få den på plads igen.

mvh
als