/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Pris på tilbygning i træ ?
Fra : Peter_Plys
Vist : 5227 gange
100 point
Dato : 07-08-03 22:48

Vi ønsker at få lavet en tilbygning i træ på ca. 30 m2., er der nogen der har erfaring med ca. pris pr. m2.
Der ingen vådrum i den nye bygning, men skal bestå af to værelser.
Derudover skal der være rejsning eller hældning på taget, men det må godt være belagt med tagpap eller etagnit.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 08-08-03 00:43

Hvor i landet har nogen betydning...

Prisen bør efter min mening være max ca 2000-3500 pr kvm. - Pas på, mange annoncerende firmaer tager 10.000 eller mere, og der er simpelthen for meget. (Bare min mening)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 10:27

Hej Peter
Hvad koster en kop kaffe? Dit spørgsmål er relativt, skal det bygges i gamle forskalningsbrædder eller moseeg. Mit råd er at ringe rundt til tømmer firmaer i dit område og få tilbud fra dem alle sammen (spil dem lidt ud imod hinanden).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Peter_Plys

Dato : 08-08-03 11:05

Hej igen
Tak for jeres svar, måske skulle jeg definere det lidt mere. vi bor nord for Hillerød.
Bygningen skal være af trykimp. og hvis prisen er til at komme i nærheden af skal den evt. beklædes med lærk.

mvh.
Peter Plys

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-03 11:43

Så kommer du nok til at ligge på en 5-6.000,- pr kvm. (i den billige ende)

Godkendelse af svar
Fra : Peter_Plys

Dato : 09-08-03 22:45

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : jkh73

Dato : 29-03-04 14:38

Hej Peter Plys

Vi drømmer selv om at få lavet noget tilsvarende. Jeg vil derfor høre om du har fået din tilbygning og hvad den kostede?

Venlig hilsen
Jesper