/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ombytning af harddiske?
Fra : food_life
Vist : 498 gange
40 point
Dato : 30-12-01 09:42

Jeg har 3 harddiske i min pc’er, og nu er den ene hvor mit styreprogram ligger (drev C) blevet for lille da det kun er på 4000 mb. Til gengæld er mit 3. drev på 17 gb med masser af plads. Mit spørgsmål er: hvordan får jeg lettest lagt mit styreprogram over på det større drev uden at formatere?

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 40 point
Dato : 31-12-01 12:09

Hej

Norton Ghost 2002 kan lave en "disk to disk"
Sæt de to HDer i computeren. Boot på ghost disketten. Vælg disk to disk. Resten giver sig selv.

Du kan læse hvordan du anveender programmet,-samt Downloade det fra denne site :
http://elmo.vinden.nl/ghost2.htm

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 31-12-01 12:52

Tak for svaret vestergade.