/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fradrag for brugen af tjenestehund(vagth~
Fra : morten29
Vist : 2869 gange
50 point
Dato : 18-07-03 15:55

Hej .

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde oplysninger om det skatte mæssige vedr. brug af tjenestehund(vagthund).
Har været alt igennem hos told/skat og skatteministeriet, men kan ikke finde nogle oplysninger om emnet..

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd TAK....

Morten Larsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 16:03

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til skattemyndighederne i bopælskommunen.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : ms.dk

Modtaget 50 point
Dato : 26-10-03 10:07

Jeg har været tjenestehundefører. problemet er at det er lagt ud til de enkelte skatteforvaltninger i kommunerne at godtage/nægte fradraget. hvis det godtages fratrækkes beløbet under øvrige lønmodtager udgifter, hvorfra der automatisk trækkes ca. 4000,00 kr. held og lykke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 10:42

morten29

Det er ikke sikkert at du har fået et konkret svar, men kan du ikke lukke spørgsmålet ved at acceptere et svar. Dit spørgsmål blev stillet den 18.07.03.
mvh ans og god jul

Godkendelse af svar
Fra : morten29

Dato : 03-12-03 17:43

Tak for svaret ms.dk.