/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjemmelavet fart-regulater Honda SFX??
Fra : Lostboy
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 08-07-03 19:32

Jeg vil gerne lave en fart-regulater til min Honda SFX,

problemet er at jeg ikke helt ved hvordan man gør, nogen der kan hjælpe?

den skal køre ca 30km/t når den er slået til..

vil meget gerne have tegninger over det..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-07-03 19:37

Hmm jeg ligger inde med tegninger og beskrivelser, men mig og min kammie har ikke helt besluttet om vi vil lægge dem ud på vores side www.moped.dk eller vi evt. vil begynde at producere dem, og så ville det ikke være særligt smart hvis der var andre end os der kendte til de hemmelige facts!

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 60 point
Dato : 08-07-03 20:07

west-import.dk har en justerebar CDI...To indstillinger....og en knap kan man selv lave....
så indstiller man den ene til 30 og den anden til fuldskrue :D og aktivere dem via en knap...
Protuna.dk skulle hvis også have en fartbegrænser...men ved ikke hvordan den funker....

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 08-07-03 20:24

to af mine venner har købt fart regulater hos west-import, og den virkede ikke, og da vi kontaktede en forhandler sagde de at der manglede noget, så vi ringede til west-import og forklarede, men de sagde at der intet manglede og at det bare var os der ikke kunne finde ud af det og vi gjorde det forkert, selvom vi gjorde præcis som der stod i monterings vejledningen..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-07-03 20:47

Lostboy > Vi (teamet bag www.moped.dk ) har selv haft en af de cdi'er fra west import, og vi fik den til at kører fint, og den kunne sagtens begrænse rigtigt meget!

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 09-07-03 17:52

Virker også hos mig....har selv Italy Racing.....CDI....udstyret den med en lampeknap...ret fix ;D

Godkendelse af svar
Fra : Lostboy

Dato : 09-08-03 17:21

Tak for svaret Squanto.