/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Breve i Eboks
Fra : Leif7
Vist : 29 gange
100 point
Dato : 28-09-24 14:07

Forleden et brev fra Nationalbanken.

Hvad fanden vil de mig .......... er de også blevet hacket ?
Næh, blot en oversigt over hvilke gode danske pengesedler der udløber næste år, som om vi ikke har læst om det utallige gange allerede.

Og i dag en opgørelse vedr. huslejeydelse i 2023, dokumentet fylder 13 sider med en masse udregninger selv om min status er ukompliceret med kun folkepension og ATP.
Sidste år fyldte samme opgørelse kun 6 sider.

Som vi jokede med på min gamle arbejdsplads når ledergruppen fandt på noget nyt :
"Hvorfor gøre det enkelt når det kan gøres besværligt"

Det gør nuværende regering sgu i og med antallet af "kolde hænder" er steget og der er oprettet 3 flere ministerier, med tilhørende spindoktorer og et højt forbrug af eksterne konsulenter.

Wtf ...... jeg skal i byen og finde et godt stykke oksekød til stegegryden, det eneste grønne tilbehør bliver syltede agurker og kartofler.

Kommentar
Fra : netop