/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tipo c110 en rigtig god manual på dansk
Fra : Eyvind
Vist : 112 gange
300 point
Dato : 09-09-24 14:19

Jeg har søgt og søgt, efter en god manual, da det lille overvågnings camera, tilsyneladende kan en masse ting.
Jeg bruger det til at overvåge et hus for en jeg kender. ( med tilladelse altså)

Men det er lidt svært at finde frem til alt, hvad kameraet kan, så en rigtig god manual , vil være velkommen. ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-24 16:06
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-24 16:20

Tak Klaudi - Men det er hvad jeg selv har gnasket i.
Det er som om TP vil gøre det enkelt ......................... selvom der findes en del at skrue på.
Man kan kyle op til 9 camera ad gangen ind på en lille Samsung eller tablet eller PC.
Jeg har brugt de camera et par år, som tyverialarmer, og har lige fundet ekstra detaljer.
Men ellers tak for forsøget.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-09-24 09:18

Man kan få online hjælp til at oversætte .PDF filer hvis man ikke kan finde en på dansk!

For eksempel - https://api.groupdocs.app/translation/en/pdf

https://search.brave.com/search?q=translate+pdf+english+to+danish+online&source=web

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-24 09:55

Jeg har prøvet at finde noget manual.
Det er ikke det værste med sproget men nærmere, at det virker overfladisk som en slags reklame.
Jeg har jo set, at når jeg surfer rundt "inde" i cameraet, dukker der meget forskelligt op (men det er ikke altid jeg finder det igen)

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-09-24 10:04

Hvad bruger du til at 'se' billeder fra kameraet med?

Er det det her kamera?
https://www.proshop.dk/Smart-Home/TP-Link-Tapo-C110-Home-Security-Wi-Fi-Camera/3166678

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-24 10:10

Ja det er c110 jeg har flest af.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-24 16:16

Dogvillestar.
Jeg så lige, at du stillede mig et spørgsmål.
Det er Tp links egen app (tapo) jeg bruger og jeg kan finde de fleste instillinger.
Det er lykkes mig at køre med 9 kameraer ( c110 og c210 ) og se dem på en Lenovo tablet.
Men min næsten nye Samsung s10e kan samtidig se de camera jeg vælger.
Og nærigbuksen her bruger helst gratis wifi.
Eyvind.