/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird mail program
Fra : gedebjerg
Vist : 106 gange
50 point
Dato : 14-08-24 15:55

Når en mail er læst, forsvinder den. Kun ulæste står tilbage. Hvordan kan man rette det?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-24 12:22

Når man stiller et spørgsmål er det ret smart at skrive relevante oplysninger.
I dette tilfælde, hvilket E-mail program du bruger????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-24 16:54

Måske dette er problemet!

Problem solve.
One other computer on the network wasvset to POP account and was deleting emails after they were read.

Changed the setting to delete after 20 days and the issue is no longer present on new computer.

https://support.mozilla.org/en-US/questions/1151152

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-24 16:59

Eller måske dette er problemet!

So, we have a solution. At the top of the right hand panel, above the messages, is the search box for those messages (I use this all the time). To the right of the search box are a number of icons for filtering messages (toggle on/off). Are these new? Neither of us had ever noticed them before.

Anyway, when we clicked on the icon "Show only unread messages", all of our missing "read" emails reappeared. Hooray!

Thunderbird 115.10.1

https://support.mozilla.org/en-US/questions/1444449