/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Home deluxe bruser
Fra : kol
Vist : 70 gange
100 point
Dato : 12-06-24 17:14

Hej.
Er der nogen her der kender til home deluxe brusekabine med damp og hvordan den er samlet
modellen er
Exclusio 1964.
Vejledningen siger ikke noget om vandfordelingen og tilslutning af et armeret rør med 3 tilslutninger, nogen hjælp er der ikke fra Home Deluxe, de henviser til manualen hvor der ikke er skrevet noget om dette.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-24 11:11

For din egen og andres sikkerhed.............du har brug for autoriserede folk til at montere "dyret" ??

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 13-06-24 12:16

Citat
For din egen og andres sikkerhed.............du har brug for autoriserede folk til at montere "dyret" ??

Jep, ved uheld vil forsikringsselskabet gerne se fakturaer fra håndværkere, og desuden kan det blive aktuelt ved ejerskifte og tilhørende tilstandsrapport som i dag også omfatter vand og el.

Citat fra hjemmesiden:
Citat
Tilslutning: Du skal bruge 2 normale 220-240 V stikkontakter. 1x til whirlpoolfunktionen (750 watt) og 1x til dampsaunaen (3500 W). Begge stik er beskyttet med en FI-switch og fungerer ved 50/60Hz (35W lys, radio, ventilator)

Jeg tror ikke at en normal stikkontakt kan levere 3500 watt, så der skal jo en elektriker ind over for at finde en tilslutning på gruppetavlen.