|
| Kommentar Fra : ThomasCSR |
Dato : 02-07-23 10:30 |
|
Er det tv-programmer, du taler om?
Hvad ser du på (tv, computer, telefon)?
Hvilket styresystem?
| |
| Accepteret svar Fra : Thyregod8 | Modtaget 210 point Dato : 02-07-23 10:33 |
|
Jeg har fundet nogle mulige løsninger på dit problem:
Du kan prøve at slå undertekster til og fra på film og serier på play.yousee.dk. Du kan også skifte sprog på undertekster, fx til dansk for hørehæmmede.
Du kan tjekke, hvilken tv-boks du har, og om den har nogen indstillinger for undertekster. Du kan se YouSee’s tv-bokse her: https://yousee.dk/tv/tv-bokse.
Du kan kontakte YouSee’s kundeservice og få hjælp til at løse problemet. Du kan ringe til dem på 70 70 40 40 eller skrive til dem via chat eller e-mail: https://yousee.dk/kontakt.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|