/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook XP - mappefil
Fra : bartens
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 23-06-03 09:49

Hejza

Min computer's processor -er brændt af og derfor har jeg købt ny pc, derfor ønsker jeg at flytte alle mine mails fra den gamle computer over på den nye, men jeg kan ikke starte den gamle. Jeg har dog sat den gamle harddisk i den nye computer og kopieret hele harddisken over.

Spørgsmål - hvilken fil i outlook XP indeholder alle mine kontakter, mails, kalender osv. og kan den umiddelbart bare kopieres over i den nye outlook ???

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 23-06-03 10:24

hejsa

hvis det er microsoft outlook, så søg efter filtypen *.pst
hvis det er outlook express, så søg efter filtypen *. ~wa ell. *.wab
den skulle så finde filerne på din gamle disk, kør så import fra dit mail program.
og hente alle dine mails m.m.

mere her til outlook
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;195719

mere her til outlook express
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;730276

Godkendelse af svar
Fra : bartens

Dato : 23-06-03 17:00

Tak for svaret dk.
Jeg kunne dog ikke søge filen op og kunne derfor ikke finde den, men i dos - kunne jeg finde filen og derved kunne importerer!
Jeg har aktiveret at den skal søge efter skjulte filer, emn den fandt intet - nu virker det og det er hovedsagen.

Tak for dit hurtige svar!