|
| Brother driver fejler. Fra : vedikkealt | Vist : 448 gange 500 point Dato : 13-12-14 23:23 |
|
Hej med jer
Jeg har en bærbar med Win 8.1 på.
Og så har jeg en Brother MFC-9460 CDN printer.
Problemet er så præcist det, at når jeg henter driveren hos Brother, skal jeg efterfølgende pakke den ud under Setup, men så får jeg følgende fejl.
Selve overskriften er .... Brother Software Suite
Og i højre side er der et rødt kryds, og efterfølgende står der... DIF X driver PackageInstal error = 1168.
Så nogen her der ved hvordan jeg kommer videre ?
Jeg kan desværre ikke Engelsk, så hvis svaret eller et eventuelt link kunne blive på Dansk, ja så ville jeg være så vældig tilfreds
Bedste hilsner fra vedikkealt
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 13-12-14 23:31 |
| | |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 14-12-14 00:24 |
|
Mangler du nogle funktioner i printerens muligheder?
Hvis ikke så lad være at eksperimentere mere med den driver, Windows 8.1 har alle de drivere du får brug for - altså hvis ikke printeren er for gammel.
Er det en gammel printer du vil bruge så kan du højreklikke på installationsfilen og klikke på Fejlfinding i forbindelse med kompabilitetsproblemer så installerer Windows printeren så den kører med en tidligere udgave af Windows
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-12-14 10:13 |
|
Prøv at sluk dit antivirus/firewall program.
Citat Description of Solution 200000031553
This can be caused by interference with third party anti-virus/firewall program, or a problem with the computer's operating system installation.
1.Please try temporarily disabling any third party anti-virus or firewall programs before attempting to install the Brother MFL-Pro Suite again. If you're not sure how to temporarily disable your anti-virus or firewall programs please contact the manufacturer of these programs for further assistance.
2.If disabling your third party anti-virus or firewall does not resolve the issue, this may also occur if there is a problem with the DriverPackagePreinstall function pre-installing a driver package for a Plug and Play (PnP) function driver in the DIFx driver store. Please contact your PC manufacturer for further assistance. |
| |
|
# rotw
Det er 64 bit.
# mig-selv
Vil jeg prøve - må være muligt for en amatør - at finde ud af.
# o.v.n.
Printeren er 2 år gammel hos mig - og selv om jeg har pillet den gamlee driver ud, så kommer der ikke noget automatisk op om at installerer noget til printeren, når jeg tilslutter den - den installations fil du snakker om - er det den Setup "ting" der er i den hentede fil mappe, du her tænker på ?
| |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 14-12-14 18:26 |
|
Har du ikke en driver? Citat Problemet er så præcist det, at når jeg henter driveren hos Brother |
det er den installationsfil jeg snakker om:
http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=dk&lang=da&prod=mfc9460cdn_all
hos mig er der prik ved 32bit, siden har sikkert fundet ud af jeg kører en Windows 8.1 32bit og vil sikkert vise 64bit hos dig.
Men igen: Hvad savner du som ikke er der automatisk med Windows 8.1 drivere? Hvorfor hente en driver som ikke er nødvendig?
Her du prøvet fra Kontrolpanel > Hardware og lyd > Vis enheder og printere, at tilføje en printer?
For en uge siden tog jeg en ny Canon alt i en printer i brug, jeg rørte ikke en finger, den var der bare og det er endda en netværksprinter som ikke har en kabel til computeren.
Windows 8.1 er skabt til at gøre det nemt for dig
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-12-14 21:47 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-12-14 21:52 |
| | |
|
Svar til alle
Jeg er ikke forstandig ud i det her, men da jeg prøvede at hente den på nettet igen, skulle jeg først give - Et ukendt program lov til at passerer igennem mit virus program - virus programmet kom op med en rude om forlov og så meddelte den, at der var en opdatering til filen som jeg hentede, og så klikkede jeg der, og hentede en lille supplements fil - også på Brothers hjemmeside, og vupti, så virkede printeren på den PC.
Gengivet som jeg har oplevet det - men det virker Og PS - Jeg ved ikke helt hvorfor for jeg synes jeg har gjort det samme 4 gange - og pludselig virker det bare
Men en og til alle fra vedikkealt
Og så mit helt personlige spørgsmål - hvem skal så have de gode point
| |
|
# mig-selv
Prøvede også om jeg kunne finde hvor, før jeg startede installationen igen, men virus programmet tilbød ikke den mulighed - eller det gør det nu nok, men jeg evnede ikke at finde den mulighed, selv om jeg klikkede alle muligheder igennem. - AK JA de PC amatører
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 16-12-14 21:08 |
|
Citat Prøvede også om jeg kunne finde hvor, før jeg startede installationen igen, men virus programmet tilbød ikke den mulighed - eller det gør det nu nok, men jeg evnede ikke at finde den mulighed, selv om jeg klikkede alle muligheder igennem. - AK JA de PC amatører |
Kan man ikke ´udenlandsk´ er man virkelig på herrens mark, nu om dage.
Men det står i alle antivirus programmer, om man vil deaktivere enten helt eller bare et par minutter, selv bruger jeg AVG som er på DANSK, og yder den beskyttelse jeg har brug for, samt MallwareBytes, og så ellers bare:
http://horizondatasys.com/en/products_and_solutions.aspx?ProductId=1#Features
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|