/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spilpakke
Fra : kivi
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 29-04-13 17:31

hvem var det som viste hvordan man hentede og installerede den gamle windows 7 spilpakke i windows 8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 18:47
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-13 02:13

Er det spørgsmålet her du tænker på:
http://www.kandu.dk/Spg165767.aspx
det er de gamle spil som var i tidligere Windows men ikke i Windows 8, det er kun Hjertefri og 7kabalen men de andre kan sikkert også kopieres over i Windows 8
Oprindelig var det undertegnede selv som spurgte i det her gamle spørgsmål, så jeg skal ikke have æren af løsningen, du skal simpelhen kopiere de nævnte filer fra en tidligere version af Windows over i en mappe på Windows 8, 1 mappe til hvert spil anbefales, filerne finder du i System32 mappen som er i Windows mappen:
http://www.kandu.dk/Spg165767.aspx#1901216
Det er et år siden BertelBrander har været på Kandu men hvis du skriver til BertelBrander så får han sikkert en mail om et privat indlæg og du kan muligvis få hjælp til andre Windows spil hvis det har interesse,
Det står vist også i linket fra mig-selv hvordan du gør, jeg har skimmet linket, ikke nærlæst men det ser ud som en god forklaring

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-13 09:44
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-13 11:22

Hvor finder du den slag mig-selv? Linket i Dropbox er da bare er tip top

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 11:28

Man søger på Google gamepack win8 og så 2 minutter at finde den rigtige side.
Havde fat i siden ved første indlæg, men syntes der manglede noget i dag = programpakken
jeg har dog ikke mulighed for selv at prøve den af, så man må tro hvad andre har skrevet på siden.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-04-13 17:36

Tak for svaret mig-selv.ja det er det man glemmer når man vil søge efter noget