/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Løs kant på fyldningslåge
Fra : Avant85
Vist : 470 gange
300 point
Dato : 28-04-13 19:49

Til min rædsel opdagede jeg igår, at kanten på køkkenlågen, som sidder lige over den indbyggede ovn, var/er gået løs
Det er en fyldningslåge og det ligner en kraftig 'film'-belægning, som er gået løs

Er det varmen fra ovnen eller er det bare dårlig kvalitet

Den har siddet 7 - 8 år uden problemer

Det er kun kanten ind til videre

Kan det repareres ?

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : lclist

Dato : 28-04-13 21:04

hey ... Ja det kan det godt du tager låge af og limer den og sætter nogle skuestikker på så du holder den sammen mens den tører.
Men jo det er varmen fra din ovn der gør dette så find en vandfast lim så damp ikke får den til at gå løs igen.
Held og lykke.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 28-04-13 22:25

Og har du ikke skruetvinger, så kan du bruge en snor som du kan stramme med en pind
http://www.harald-nyborg.dk/p1527/dana-kontaktlim-1-l-daase

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 29-04-13 01:10

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Walteren

Dato : 29-04-13 21:08

Snortrikket er godt nok, men ikke rigtig relevant når vi taler kontaktlim.