/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mail adr
Fra : kivi
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 28-12-12 13:55

hvordan piller man mail adr ud af en harddisk hvor selve pcén er stået af

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-12-12 14:02

Du kan afmontere harddisken og slutte den til en anden komputers usb, så har du adgang til harddisken igen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-12-12 14:12

ja det kan jeg men hvor ligger så mail adr

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-12-12 14:26

Du skal først søge på mailadressen, så du ved hvilken mappe den befinder sig i. Så gå ind under importer meddelelser og importer derfra.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-12-12 15:16

lige et spørgsmål til når der ikke er word på en maskine hvadså er der et program som kan klare det eller skal der lægges word ind igen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-12 16:14

Word har intet med din mailadresse at gøre...

Spørgsmålet er jo - Hvor har du din e-mailadresse opført?
Er det en hotmail/g-mail - så ligger den jo ikke på maskinen alligevel...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-12-12 16:21

Ja det kan jo være det hele ligger i cyberspace hos Google!!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-12-12 19:14

mail adr ligger i outlook expreks og jeg kan kun få forbindelse når jeg tager hdd ud og forbinder den via usb kabler og det andet jeg spurgte om var om man ikke kunne åbne word filer uden at skulle installere word

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-12 19:34

Jeg mener du kan bruge Openoffice 3.3. til at åbne filerne med. Openoffice er et gratis program, som du kan downloade, som i øvrigt er glimrende til alm. daglig brug.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-12-12 08:10

Tak for svaret Thyregod8.