/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVor kan jeg købe en.........
Fra : Mr.Stock
Vist : 376 gange
22 point
Dato : 30-11-01 11:26

Dav...
hvor kan jeg købe en Gianelli Sport Pro 5 udstødning+pris? den ser ret fed ud! men hva gør den og kan panserne let se det er en tunpot? og er der andre ting jeg ska købe for at ha den udstødning...

TAk!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-11-01 14:19

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U2JN7.2210$K4.389664@news010.worldonline.dk...
> Dav...
> hvor kan jeg købe en Gianelli Sport Pro 5 udstødning+pris? den ser ret
> fed ud! men hva gør den og kan panserne let se det er en tunpot? og er
> der andre ting jeg ska købe for at ha den udstødning...
>
> TAk!

Skriv en mail til Donati (scooter-racing.dk) han kan garanteret skaffe den.

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-11-01 15:34

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U2JN7.2210$K4.389664@news010.worldonline.dk...
> Dav...
> hvor kan jeg købe en Gianelli Sport Pro 5 udstødning+pris? den ser ret
> fed ud! men hva gør den og kan panserne let se det er en tunpot? og er
> der andre ting jeg ska købe for at ha den udstødning...

Den larmer extremt meget brug dine penge på en TP nardo replica hos
www.scooter-racing.dk i stedet. De koster ca. det samme og den her yder
meget bedre :)

LaLLe
StalkerZone @ www.ghetto-net.dk/stalker

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 30-11-01 22:15

kan det betale sig at købe next udstødning til sonic? hvis ja hvofor? og larmer den! og hvis det sku være en tun pot skal det være en der ikke larmer og panserne ikke ka se er TUNpot! nogen forslag?

Accepteret svar
Fra : MaxiSmiley

Modtaget 22 point
Dato : 01-12-01 15:41

Det kunne være en Proma legal eller star traffic... Next er en skod udstødning...!!!