/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP MIG HURTIGT!
Fra : Mr.Stock
Vist : 785 gange
24 point
Dato : 29-11-01 22:07

DAv..
hvor lang kører en Aprilia Sonic 30 km/t kanllert(skiverne er pillet) på literen?
altså med Blyfri oktan 95......
håber i kan hjælpe mig.. ja svar udbedes i aften!...

TAk!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 29-11-01 22:22

neejj lige en ting til! hvor er det billigst at købe ansvarss og kasko forsikring og hva koster det?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-11-01 22:25

> DAv..
> hvor lang kører en Aprilia Sonic 30 km/t kanllert(skiverne er pillet) på
> literen?
> altså med Blyfri oktan 95......
> håber i kan hjælpe mig.. ja svar udbedes i aften!...

Som de fleste omkring de 30km/l

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 29-11-01 22:48

Og hvor var det billigst at købe min ansvars og kasko forsikring? og hva er prisen det selvskab!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-11-01 22:57

Hej Mr.Stock
På alle knallerter, scootere og mc´ere skal der tegnes lovpligtig ansvarsforsikring. Ansvarsforsikringen koster typisk ca. syvhundrede kroner om året.

Det er frivilligt at tegne kaskoforsikring. Priserne på kaskoforsikring varierer meget fra selskab til selskab, så jeg vil anbefale, at du ser dig godt for.
prøv at ringe rundt til de forskellige forsikringsselskaber for at høre om prisen.

Din knallert skal du nok regne med i gennemsnit at den kører omkring 25 på literen
MVH Brian

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 30-11-01 11:18

ja ja.. men HVOR er det billigst! jeg ska tegne en i dag og har ikke tid til at ringe rundt!!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 24 point
Dato : 30-11-01 11:24

Hvis det skal gå så stærkt så kan du ringe til Codan TLF 33 55 55 55
det er nok det billigste sted
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 30-11-01 11:30

MANGE tak for svaret briani.