/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mail adr
Fra : kivi
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 05-08-12 08:54

jeg har fået et lille problem med et par gamle mail adresser som pludselig er begyndt at dukke op er der nogen som ved hvor de ligger og gemmer sig det kunne være rart at få slettet dem

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-08-12 09:05

Det kommer an på hvor de dukker op og i forbindelse med hvad...

De kan ligge i et adresse kartotek, de kan også ligge et specifikt program de kan også ligge i f.eks autoudfyld af formularfelter.

Metode til oprydning er ikke helt ens (på nær ordet slet..).

vh Benjamin

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-08-12 09:55

jeg har slået autofyld til og det er der de kommer frem men der må da være et sted hvor man slette

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-12 10:42

Citat
jeg har fået et lille problem med et par gamle mail adresser som pludselig er begyndt at dukke op er der nogen som ved hvor de ligger og gemmer sig det kunne være rart at få slettet dem

Tror ikke det kan være et bedre exemple på et dårligt stillet spørgsmål. Der er jo overhoved ikke nogen oplysninger om hvor problemet opleves eller i hvilken forbindelse?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-12 10:44

Ja, du kan sikkert der hvor du sletter dine browserdata. markere at du skal fjerne data til autoudfyld.
Det kan står som noget med "formularfelter" eller blot formulardata.

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-08-12 07:43

Tak for svaret Benjamin.Hansen.