/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Dækmønster på eu 45
Fra : Fartil2
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 01-06-03 19:43

Hvad er kravet med hensyn til mindst tilladte dækmønster på en eu 45 ? I min instruktionsbog står der 1,5 mm. Kan det mon passe da biler jo skal have mindst 1.6 mm.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 20:03

i min bog står at det ikke må komme under, 1,5 mm da det ikke vil være forsvareligt, men jeg mener at lovgivningen er det samme som til motorcykler....

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 30 point
Dato : 01-06-03 20:33

Hej Fartil2

Som Melander skriver, mønsteret må ikke være mindre end 1,5 mm.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Fartil2

Dato : 03-06-03 21:17

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-06-03 21:30

????????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 05:25

kommer der en forklaring, eller bytter i bare point........

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-06-03 21:22

Hej Melander

Nej, den forstår jeg heller ikke rigtigt. Næh, jeg bytter ikke point med nogen. Det kunne jeg aldrig drømme om. Jeg håber der var din spøg

Jeg bekræfter bare det svar du giver, fordi du er lidt i tvivl "men jeg mener at lovgivningen er det samme som til motorcykler...."

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : soebus

Dato : 13-07-03 11:30

Dette spørgsmål er aldeles ikke besvaret da der ikke et sted står noget lovstof.
Der står "jeg mener" og det gælder vel ikke nogen steder, hvis man bliver stoppet af politiet.
MVH Søren