/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
ALCATEL 501 simlås fjernes ?
Fra : langkow
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 28-11-01 08:29

Kan denne telefon unlockes og af hvem

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 28-11-01 09:36

Hej langkow
Unlock af Alcatel 501 - 31-10-2001.
--------------------------------------------------------------------------------

Alcatel 501 kan desværre endnu ikke unlockes. Vi forventer at denne model indenfor 2-4 uger fra dato kan unlockes. Alle der ønsker besked når denne model kan unlockes bedes skrive en besked til os. Så vil vi give besked så snart det kan klares.
http://www.unlockzonen.dk/default.asp?menu=forside&valg=forside

Så da denne artikel er skrevet 31-10 så kan det lade sig gøre nu
gå ind på overnævnte link og læs mere
MVH Brian

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 28-11-01 15:33

Ja, man har vel et standpunkt, til man tager et nyt. Før var du, Brian meget fortørnet over, at folk kunne finde på at få deres telefon lukket op, før spærringen udløb.(Se andre indlæg om emnet). Men nu er du åbenbart blevet omvendt. Tillykke med det. Det var da også lidt dobbelmoralsk, ikke?
Mvh
NoCom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-11-01 15:45

Hej nocom
Tak for din kommentar
Jeg står ved det som jeg har sagt før
Derfor er jeg vel ikke herre over hvad folk skal gører,hvis folk vil have deres telefoner låst op før tid så skal de da bare gører det,det kan jeg jo ikke forhindre.
Derfor kan jeg da godt have en mening om det ikke?
og fordi jeg henviser til et sted hvor det kan lade sig gøre,syntes jeg selv det er helt iorden,det er jo ikke mig der skal have det gjort-jeg er her kun for at hjælpe
Dobbelmoralsk-det kan da godt være du syntes det,men det er jo op til dig ikke
MVH Brian

Kommentar
Fra : langkow

Dato : 29-11-01 19:58

fint nok men når jeg går ind på hjemmesiden står der stadig at de ikke kan låse simkoden op

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-11-01 20:07

Hej langkow
De har nok ikke været inde og opdatere deres hjemmeside længe da der stadigvæk står den 31-10-2001
Men prøv at ringe derover og hør dem af TLF 22119265
Eller send dem en email
http://www.unlockzonen.dk/default.asp?menu=info&valg=kontakt
MVH Brian

Kommentar
Fra : El_Djarnis

Dato : 29-11-01 23:20

jeg vil gerne have unlocket min 311 3i1 hvor kan jeg det ring eller send en sms til tlf 40357776 døgnet rundt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 16:42

Denne telefon kan godt unlockes..
Du kan få det gjort hos www.unlockzonen.dk

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

langkow <langkow.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Og0N7.665$K4.127200@news010.worldonline.dk...
> Kan denne telefon unlockes og af hvemgre.dk>wsServers WHERE
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Jeppe1

Dato : 01-02-02 23:03

Når nu man unlocker en telefon som f.eks alcatel 501, skal man så have det originale simkort fra teleselskabet....
For så må jeg sige at jeg har et problem.... Da jeg købte telefonen var der ingen der fortalte mig at selskabet ikke dækkede området hvor jeg bor, så derfor står jeg nu med en telefon jeg ikke kan bruge til en fløjtende fis...... Derfor knækkede jeg kortet i raseri... Endnu engang taget ved røven af et teleselskab!!!!!!

Kommentar
Fra : Jeppe1

Dato : 06-02-02 01:55

Lad være med at stole på simlock.dk de/han aner ikke hvad de/han snakker om!!
Jeg fik i weekenden låst min Alcatel 501 op hos unlockzonen.dk, det tog 5 sek. og kostede 150.-....
Dagen efter modtog jeg en mail fra simlock.dk hvori der stod at det endnu ikke kunne lade sig gøre.... Det var sgu´da underligt for jeg kan bruge min telefon nu med mit gamle nummer..... GAB......!!!!!!