/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
google crome
Fra : kivi
Vist : 1004 gange
100 point
Dato : 02-06-12 08:37

hvordan får man redigeret/email kontoer i google crome

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-12 09:04
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-12 09:15

Citat
hvordan får man redigeret/email kontoer i google crome

Det kan man ikke da Crome er en browser og IKKE et mailprogram.....

Men du mener måske gmail.....

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-06-12 09:21

ja det var gmail jeg mente

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-12 09:37

Log ind på din gmail, klik på tandhjulet oppe til højre og vælg Indstillinger
vælg så fanen Konti og import

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-06-12 09:53

det er meget godt alt sammen men det jeg søger er hvor jeg ser hvor mange kontoer jeg har fået oprettet og som jeg ikke kan huske jeg ved at det er et par stykker men hvor ser jeg det så jeg kan få ryttet op

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-12 11:12

hvis du ikke ved hvor mange du har, er der jo nok heller ikke andre der ved det.
ERGO lad lortet ligge, du behøver jo ikke "rytte op" i noget der ikke er dit...

Gmail er jo en konto som ligge hos Google og er jo ikke noget der fylder på din maskine.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-06-12 08:41

Tak for svaret webm.