/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
simlåskode ved Siemens C35i
Fra : Nicosch
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 27-11-01 04:07

Mange steder på nettet finder man "opskriften" på, hvorledes man unlocker sin C35i uden brug af datakabel, men jeg har hertil et spørgsmål. Når jeg har tastet *#0606# (uden Simkort isat) og trykket på "info" skulle jeg få oplyst koden på 8 cifre. Dog får jeg kun oplyst 5 af disse cifre. Telefonen er helt ny, så det kan være at Siemens har indført en nyere "barriere" man skal igennem, da de måske anser ovenstående trick for kendt af mange.

Er der nogen der ved, hvordan jeg kan få vist samtlige 8 cifre?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-11-01 13:57

Nicosch skrev:

>Mange steder på nettet finder man "opskriften" på, hvorledes man
>unlocker sin C35i uden brug af datakabel

Metoden virker ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-02 19:02

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?