/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock
Fra : brianlind
Vist : 410 gange
20 point
Dato : 26-11-01 22:13

På hvilken hjemmeside kan man få fat i hardwaren til sim lock åbner

På forhånd tak Brian L

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 22:57

Hej det kan du her http://www.gsmunlock.dk
mvh Thomas
--
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/
mobilos op til 75 kr. ring 51308219
eller kik her www.simlaasen.subnet.dk
"brianlind" <brianlind.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:d9yM7.7866$TN1.883657@news000.worldonline.dk...
> På hvilken hjemmeside kan man få fat i hardwaren til sim lock åbner
>
> På forhånd tak Brian L
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 23:01

Thomas Madsen skrev:

>Hej det kan du her http://www.gsmunlock.dk

Der er vist ikke meget hardware at købe hos Boris?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 23:45

hej igen
så her da www.kabelsalg.dk NÅR nu ikke du vil komme med adressen " nå nej
det er jo også en der tager dine kunder" he he lad der bare komme nogle
flere af dem
mvh Thomas
--
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/
mobilos op til 75 kr. ring 51308219
eller kik her www.simlaasen.subnet.dk

"brianlind" <brianlind.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:d9yM7.7866$TN1.883657@news000.worldonline.dk...
> På hvilken hjemmeside kan man få fat i hardwaren til sim lock åbner
>
> På forhånd tak Brian L
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 23:49

Thomas Madsen skrev:

>så her da www.kabelsalg.dk NÅR nu ikke du vil komme med adressen " nå nej
>det er jo også en der tager dine kunder" he he lad der bare komme nogle
>flere af dem

Jeg går ud fra du kommenterer dette indlæg:
<5se50ukarupcug0bo04goutik9m3ecmerj@news.tele.dk>

Kan jeg så ikke få dig til at trykke reply ud for det indlæg, og ikke
ud for det første i tråden - det bliver meget mere overskueligt hvis
du gør det sådan (og igen - skriv nedenunder det du svarer på).

Jeg skrev ingen adresse, da jeg ikke vil anbefale nogen fremfor nogle
andre, jeg har ikke handlet med de danske firmaer.

Jeg har intet mod konkurrence, og folk er velkomne til selv at åbne
deres telefoner (selvfølgelig). Jeg tilbyder blot (som du selv), at
åbne folks telefoner, hvis de ikke selv vil/tør/kan/ved hvordan man
gør/gider sig at sætte sig ind i det.

Der er blot den lille forskel, at du stadig ikke har lært at opføre
dig efter gældende netikette.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-02 18:59

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?