|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 29-02-12 18:03 |
| | |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 29-02-12 18:11 |
| | |
|
Som refi skriver
Skal der flere plysninger til for at der kan komme et kvalificeret gæt på en løsning. Mit umiddelbare gæt ud fra de sparsomme oplysninger er at der er noget galt med din opsætning af server til udgående post. Der kan også være noget galt med opsætningen af sikkerhed på serveren. Hvis der i dine kontoindstillinger står noget med 'Brug en proxy', skal du sansynligvis slå dette fra. Kontakt din udbyders support.
| |
| Kommentar Fra : netop |
Dato : 29-02-12 19:18 |
|
Som refi skriver...
| |
| Kommentar Fra : kivi |
Dato : 01-03-12 07:49 |
|
windows 7 ultimate, microsoft outlook 2007 , mixcrosoft antivirus , udbyder nordit/dansk kabel tv
har været inde og hente opsætninng på nordit7danskkabeltv og sat det hele nøjagtig som der står og jeg har googlet og prøvet stort set hvad jeg har kunne finde der
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 01-03-12 08:04 |
|
Den bliver ikke nem at løse uden man "fysisk" sidder ved maskinen....
Fejlen indikerer at "noget" ER forkert sat op - så et par "fremmede" øjne ser af og til noget man stirrer sig blind på....
Slet HELE kontoen og start forfra - gerne med et par extra øjne ved din side - det er små marginaler der kan ødelægge opsætningen...
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 01-03-12 17:44 |
|
Du skal IKKE gemme opsætningen....
Meningen var du skulle opsætte den påny...
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 01-03-12 18:07 |
|
kivi
ved at lave en ny opsætning af Outlook, som skal gøres direkte i programmet, så overskriver du den gamle opsætning. Du skal selvfølgelig gemme ændringerne for at de nye kan træde i kraft.
HUsk at tjekke hvordan de indstillinger du har nu ser ud, for så kan du jo altid gå tilbage.
| |
| Accepteret svar Fra : Brassovitski | Modtaget 100 point Dato : 01-03-12 23:12 |
| | |
|
Så kontakt dog din udbyder, så du er sikker på at opsætningen af din E-mail konto er rigtig, hvis det så ikke hjælper, må der jo være noget galt med installationen.
| |
|
Nu har jeg kigget lidt på den vejledning der ligger på danskkabeltv's hjemmeside. Jeg synes altså der mangler noget efter det sidste billede. Klik på flere indstillinger, på fanen "server til udgående post" skal der være sat de ritige oplysninger, og på fanen "Avanceret" skal de rigtige portnumre være sat op. Det undrer mig også at de bruger SMTP og ikke en sikker forbindelse med ASMTP, og "Server kræver godkendelse" slået til.
Jeg synes du skal kontakte deres support og bede dem om de korrekte oplysninger til disse indstillinger.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 02-03-12 10:14 |
|
Det har du ret i.....
Men det kan vi jo ikke ændre på - det må du tage op med selskabet......
Dårlig service og information er jo ikke en "teknisk" fejl
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|