|
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 03-11-11 11:04 |
| | |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 03-11-11 11:08 |
|
Ja de bliver sendt i massevis . Kun de troskyldige tosser svarer på den slags. Bankerne advarer på deres hjemmeside.
Du skal ALDRIG opgive din pinkode til noget betalingskort på nettet. Du skal også kun opgive kortnummer til nogen som du har god tillid til, og aldrig som svar på en mail.
Den mail du har fået er fup fra nogen ,som prøver at franarre dig din kode.
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 03-11-11 11:38 |
|
Du kan ikke ændre KODER over nettet.
Med mindre du er tosset nok til at gøre det
Du skal i banken - HVIS der er tilfældet.
Er det en mail, så se lige efter hvem den kommer fra,
og smid adressen videre til din bank.
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 03-11-11 11:39 |
|
NB:
Jeg mener, at taster du forkert, mere end tre gange,
så beholder/ lipper forretningen kortet eller bank automaten beholder det.
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 03-11-11 11:40 |
|
Hvis Du havde indtastet Din pinkode 3 gange forkert i træk var kortet blevet låst.
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 03-11-11 11:40 |
|
Citat så beholder/ lipper forretningen |
så beholder/ klipper forretningen
| |
|
Heldigvis havde jeg lige brugt mit danske Visa kort uden problemer,
men jeg har et grænse kort med €, som ikke bruger så tit,
og så har jeg et Master kort, via min forsikring i IDA, og her kan jeg ikke huske koden?
(som jeg har indtastet på farvekort kode, men jeg husker ikke hvilken farve??).
Så jeg kunde have indtastet forkert 3 gange, dog over lang tid...
Noget der også generede/afslørede var at vort danske ø ikke kunne skrives i opfordringen,
jeg vil kontakte min bank, og håber jeg også har advaret andre om lignende skift password mails.
| |
| Kommentar Fra : frostys |
Dato : 03-11-11 12:22 |
|
Hej
Nu er det ikke pinkode, som jeg læser det med en selvvalgt kode som idenficerer kortholder som mastercard bruger, har du tastet forkert 3 gange skal du kontakte nets som stiller dig nogle spørgsmål om kring kontoen og iditenficerer dig som kortholder og nul stiller din kode.
| |
| Kommentar Fra : webm |
Dato : 03-11-11 13:45 |
|
Citat Så jeg kunde have indtastet forkert 3 gange, dog over lang tid... |
I det tilfælde du taster forkert, ophæves den forkerte tastning første gang du taster den rigtige
kode og du har igen 3 forsøg
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 03-11-11 14:45 |
|
Citat Det nytter ikke noget du kontakter din bank, den har ikke noget med det og gøre. |
da hellere Banken end svare på en mail...
Banken kan henvise til andre/ min Bank hjælper med det de kan,
så ved jeg ikke hvilken Bank du har - som ikke kan hjælpe dig.
| |
| Kommentar Fra : piaskov |
Dato : 03-11-11 15:09 |
|
Hej Svend.
Jeg har netop i går selv modtaget samme mail.
Min bank bad mig om at vidersende den til dem. Det er absolut ikke noget du skal åbne.
Nordea har sat advarsel på deres hjemmeside.
| |
|
Tak for svaret piaskov.
>Har andre fået lignende meddelelser??
Altså Ja...
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|