/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
router
Fra : kivi
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 18-09-11 10:17

hvordan kan man se om routeren er sikret med pasword efter at jeg har reset den men går jeg ind i den så ser det ud som at den er sikret med pasword så???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-09-11 10:51

Det kan du ikke rigtigt bruge til noget.
Genopfrisk din adgangskode og password, med det du selv ønsker, så er du sikker på at det er det rigtige!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-11 14:46

Hvis du resetter din router er den ikke sikret.
Det er jo kun den trådløse del som skal sikres.
Hvis du kan komme trådløst på internettet uden at skulle taste en kode så er den ikke sikret, med mindre den ikke er resat og din computer husker koden automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 19-09-11 07:25

Tak for svaret Eyvind.