/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bachup
Fra : kivi
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 12-08-11 09:27

jeg kan ikke få den til at lave bachup , den kommer frem og siger at der er problemer med diskenheden (vss) problemet opstod under forsøg på at opnå kontakt til vss- skrivere

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-08-11 09:28

det er win 7 32

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 09:54

Hvilket program bruger du? Hvor prøver du og gemme backupen?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-08-11 09:57

det win 7 som nægter at lave automatisk bachup

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 10:17

Så du er ved at lave en sikkerhedskopi af din computer?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-08-11 10:21

ja det plejer den at gøre automatisk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 10:37

Og hvor prøver du og gemme den sikkerhedskopi?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-08-11 10:40

jeg har lavet en partion til det samme

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 10:41

På samme harddisk?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-08-11 12:07

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-08-11 07:58

ja det er på samme harddisk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-11 10:11

Citat
ja det er på samme harddisk

Så er backuppen intet værd da den jo skal bruges hvis harddisken går i stykker og data ikke kan reddes medmindre man vil betale minimum 25.000 hos et specialfirma.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-11 16:37

Jeg er også rimlig sikker på at windows 7 ikke vil acceptere at man gemmer backupen på samme harddisk, det skal være en ekstern, CD/DVD eller et netværkshare.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-08-11 16:44

den har gjort det ,det sidste halve år så hvorfor så stoppe nu

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-11 18:24

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er rimlig sikker på det ikke har været på den samme harddisk som windows er installeret på, det nægter programmet simpelthen at man gør.

Kan du evt. ha' haft en ekstern harddisk tilsluttet som du har fjernet eller en ekstra harddisk i computeren som evt. er død eller fuld?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-11 19:40

Citat
den har gjort det ,det sidste halve år så hvorfor så stoppe nu

Det er fordi at den partition du laver backup til er fuld, ryd op i/eller fjern de gamle backups, og jo w7 kan godt gemme på samme hd!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-11 19:54

Det kan os være fordi at Volume Shadow Services (VSS) ikke kører på dit system

Tjek om disse er sat til at køre automatisk i "Tjenester"
MS Software Shadow Copy Provider
Volume Shadow Copy

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-08-11 07:37

klaudi hvor ligger vss i tjenester jeg synes ikke jeg se den der

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-11 08:36

Prøv at kigge efter

Microsoft Software-øjebliksbilledprovider
og
Windows Sikkerhedskopiering

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-08-11 17:50

tak alle sammen men der er desværre ikke noget af det der har klaret problemet men jeg kan se at der er en med samme problem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-08-11 17:58

Har du prøvet og gemme backupen på en cd/dvd, ekstern harddisk eller netværksdrev?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 18-08-11 07:39

Tak for svaret Klaudi.